miercuri, 1 august 2012

Cum am inceput acest blog?


Scriu acest articol ca sa aflati adevarul despre cum am inceput acest blog ex mesaj. Eu, pe blogul meu transformational nu scriam nimic nici de Branham si nici de mesajul lui. 

Acolo pe blog scriam doar subiecte motivationale, transformationale, fara absolut nici o legatura cu Branham sau mesajul sau. Insa Nelutu Dascal incepea pur si simplu aiurea atacuri inutile si complet in afara subiectului discutat acolo. 

El si apoi si altii, la orice eu scriam in blog, compara cu Branham si mesajul lui si ma ataca direct fara nici un motiv real. 

Se purta cu mine, ca si cum eu nu as fi avut dreptul sa scriu ceea ce vreau sa scriu, ceea ce cred eu, ceea ce vad eu. 

Nu avea nici un pic de respect si mereu ma ataca. 

Si chiar daca as fi ales sa fiu ateu, sau budist, musulman sau orice vreau eu, drept cine se crede un branhamist isteric, sa incerce mereu sa ma atace si sa ma jigneasca?

Trebuie oare sa cerem permisiunea de la ei pentru ideile noastre de viata si credinta? Probabil ca ei asta cred. Ei ced ca suntem sclavii lor si trebuie sa le dam raport asupra vietii noastre.

Acest mod de gandire este un abuz grav al celor de la mesaj. 

Ei abuzeaza in mod nesimtit impotriva unor oameni care nu le-a facut nici un rau.

Ei au impresia ca noi suntem proprietatea lor si ei stapanii nostrii. 

Sau oare ce anume ii determina sa incerce sa ne subjuge in halul asta? Faptul ca nu au bun simt, se stie de mult timp.

Deci, lui ii datorati de fapt multumiri pentru acest blog ex mesaj. 

Nelutu Dascal imi scria comentarii toxice pe blogul meu motivational si desi l-am rugat insistent, cateva luni la rand, nu o zi-doua, sa nu tot inceapa acolo, la orice articole de mele, chestii cu mesajul, ba ca eu nu cred pe profet, ca nu mai cred mesajul, ba ca nu stiu ce.

Mereu l-am respectat pe Dascalu. Va poate el confirma ca dintotdeauna l-am respectat, ca pe toti fratii de altfel. 

Nu l-am jignit niciodata, nici pe el nici familia lui, nici ideile lui, desi uneori abera prostii de la amvon. 

Il puteti intreba personal, sa nu credeti ca inventez sau ma cred nevinovat si ma dau victima lui. Mereu l-am respectat, l-am si ajutat, am organizat ani de zile, seri de rugaciuni, aproape saptamanal la casa lui, si intreaga lui familie a fost binecuvantata.

Nu m-am legat de el niciodata nici de ideile lui, de viata lui, de alegerile lui.  

Efectiv imi vedeam de viata linistit, incercand sa ies din nou la suprafata profesional, dupa un faliment si dupa multe alte necazuri si suferinte. 

Chiar daca eu nu mai credeam mesajul lui Branham nu am atacat niciodata pe Branham sau mesajul lui in internet sau public. 

Intelegeti asta? Niciodata nu am facut asta si nici nu era in planul meu asta. 

Dar el, specific branhamistilor plini de orgoliu, tot continua sa ma atace, sa ma jigneasca, sa spuna deformat toata istoria mea, problemele mele personale in public, ma umilea in public, ma facea cu oua si otet, in fata cititorilor mei, si o facea cu mult tupeu si era foarte obraznic. 

Oricum, el s-a facut singur de rusine deoarece oamenii care au un pic de bun simt si de educatie, stiu clar ca atunci cand cineva se comporta si ataca in felul acela, acel om are grave probleme emotionale si probabil si mentale, si ca nu cel atacat are o problema ci cel care ataca are una grava de tot.

Ma intreb. Nici simpla umanitate nu a ramas din voi fratilor? Ce fel de oameni pretindeti ca sunteti? 

Eu cred ca voi ati fost desfigurati, deformati, spiritual, mental, psihologic, alta explicatie nu exista. Starile negative care va macina in interior ar trebui sa va faca sa vedeti ca sunteti varza si dezastru. Vindecati-va pa voi insiva nu atacati oamenii care nu v-au facut nici un rau, ba dimpotriva, care v-au iubit si respectat. Ce fel de fiinte sunteti daca faceti asa ceva altora?

Stiu ca voi nu vedeti acum, stiu ca nu intelegeti acum, dar sper ca timpul vostru de eliberare va veni cat mai repede sa nu stati in secta asta inca cate 10-20 de ani ca apoi sa va treziti ca v-ati risipit viata in zadar. 

Acum va dati drumul la nervi si la emotiile negative dar sper ca intr-o zi sa vedeti cat rau faceti prin asta. Va faceti voua si faceti altora rau. 

Trebuie sa raspundeti la intrebarea asta: Ati vrea sa controlati viata altora? Asta este explicatia pentru atitudinea voastra.

Branham si mesajul lui v-a depersonalizat si v-a facut dupa chipul lui bataus agresiv, nevrotic si asa impunator. Imi pare rau pentru voi. 

Ascultati ce va spun: degeaba criticati pe altii, ca voi sunteti mult mai rai decat ei.  

Apoi, el tot a continuat si m-a provocat sa raspund la anumite idei din mesaj pe care nu le mai cred. 

Apoi am zis clar, ca nu mai permit asa ceva, si ca daca vrea sa discutam despre mesaj si Branham sa discutam in alta parte. A acceptat. 

Uite asa dupa cea discutie, am creat acest blog in care sa discutam teme despre mesaj noi intre noi sa ne lamurim asupra lucrurile pe care le-am aflat ca sunt false si ca Branham a mintit foarte mult in realitate. 

Bun! Pai fratilor iubiti, haideti sa discutam daca sunteti in cautarea adevarului asa cum deseori o spuneti! 

HAIDETI SA DISCUTAM! UNDE ATI FUGIT ACUM!?

Asadar iata ca acest blog care dezvaluie lucrurile false din mesajul lui Branham, s-a nascut din toxicitatea unui branhamist impotriva mea. 

In timp ce imi vedeam de treaba mea in pace si bucurie, incercand sa imi vindec viata, sufletul, spiritul si NU AVEAM NICI O TREABA IMPOTRIVA LUI BRANHAM SI MESAJUL LUI, el, branhamistul ma atacat aiurea, ca un om fara minte. 

Total fara minte. Fara suflet. Fara inima de crestin. 

Eu nu am jignit pe nimeni niciodata pentru ca e la mesaj. 

Dimpotriva eu cred ca e dreptul vostru sa fiti la mesaj sau unde vreti sa fiti si ce vreti sa fiti. E treaba voastra, e dreptul vostru, e alegerea voastra si eu o respect. Dumnezeu da dreptul de a alege tuturor oamenilor.

Deci, mi-am vazut atunci de blogul meu, linistit si calm. Multi care ma cunoasteti de 20-25 de ani stiti ca sunt un om cald si calm, iubesc oamenii, sunt pozitiv, nu ma cert, am stat mereu departe de conflicte, certuri si rautati.

Va repet. 

Eu nu am criticat mesajul lui Branham, decat ocazional in mod privat la o discutie atunci cand ma vedeam cu frati, dar niciodata in public, niciodata in internet. 

Eu am gasit mai multe falsuri si minciuni la Branham si dupa ce am verificat foarte amanuntit si am vazut ca sunt grave contradictii si multa minicuna, am iesit de la mesaj. Dar frate, mi-am vazut de treaba mea si de problemele mele. 

A fost decizia mea personala sa nu mai cred pe Branham. Am acest drept? Desigur ca il am. 

Imi da Dumnezeu dreptul de a cerceta pe Branham? Desigur!  Imi da Dumnezeu dreptul ca daca gasesc multe falsuri in mesaj sa nu il mai urmez? Desigur!

Mai oameni buni, trebuie sa va cer voua permisiunea sa plec de la un mesaj pe care eu il consider fals? 

Am nevoie de aprobarea voastra sa decid asupra vietii mele? Desigur ca nu. Terminati odata cu nevoia toxica si bolnava pe care o aveti de a controla viata si deciziile oamenilor. Cand faceti asta aratati ca sunteti bolnavi. Nu sunteti nici o mireasa fratilor. Aveti grave probleme spirituale si emotionale.

Drept cine va credeti voi sa atacati si sa loviti pe cineva pentru alegerile lui de viata? Nu va este rusine? Stiu ca nu va este. 

Aveti impresia ca voi puteti manipula vietile altora cum a facut Branham si altii cu voi? Ei bine, nu va mai tine manipularea. 

Gata cu dominatia ambitiilor si orgoliilor voastre asupra constiintei umane! Voi ziceti de altii, dar va spun cu tristete ca sunteti mult, mult mai rai, decat cei pe care ii criticati.

Deci sa revenim. Scriam pe blogul meu doar ce simteam eu sa scriu, si despre ce vroiam eu sa scriu. Despre viata, fericire, esecuri, succes, motivatie, educatie, iubire, dar nicidecum si niciodata despre Branham, Frank sau despre mesaj.

Dar atacurile inutile ale lui Nelu Dascal si apoi a altor anonimi, mi-au format un sistem de autoaparare si asa am trecut de acolo discutiile despre Branham aici pe acest blog. 

Stiti ce trebuie sa invatati din aceasta lectie voi fratilor, voi oameni care spuneti ca sunteti Mireasa? 

Lasati oamenii in pace, cand isi vad de viata lor si traiesc linistit langa voi, chiar daca sunt straini. Nu mai loviti in omul care isi vede in pace de viata lui. Asa zice si Cuvantul. Dar mai mult decat ca o spune Cuvantul, asa ceva trebuia sa fie in inima voastra de multi ani. De cand v-ati convertit trebuia sa aveti o inima si o minte noua. 

Voi chiar nu ati invatat nimic bun in atatia ani la mesaj decat argumente si cearta pe versete biblice?

De ce va place sa atacati mereu pe altii? 

Ar trebui sa va intrebati singuri, daca nu cumva, facand asta atat de des, aveti grave probleme spirituale si emotionale.

Incetati odata cu critica si atacurile mai oameni buni. Stiti de ce? Priviti acest blog si atunci stiti de ce.

Pentru ca vi se intoarce totul impotriva voastra! 100% vi se intoarce si inca cu dobanda uriasa.

Dar voi nu stiti sa fiti oameni ai pacii, ai dialogului civilizat, ai responsabilitatii. Nu. Nici vorba de asa ceva. Sunteti salbatici ca Ismael. Nepotoliti in a dovedi si in a injosi pe altii.

Branham va invatat sa loviti, sa atacati. Frank la fel.

Asadar acest blog este OPERA VOASTRA. VOI L-ATI NASCUT. VOI. 

Acest blog la nascut firea nepotolita si orgolioasa a lui Nelu si a altor cativa anonimi, asa zisi aparatori al branhamismului.

Imi fac timp si voi curata celalalt blog, cel motivational, DE TOATE OTRAVURILE VOASTRE TOXICE. 

Ei nu isi vor cere scuze niciodata, din cate ii cunosc eu. Nu au cum. Ar insemna sa fie crestini. Si nu sunt oricat de mult ar urla ca ei sunt. Sunt orgoliosi. Atat.

Ei sunt branhamisti si ei la fel ca si Branham, care a preferat sa MOARA decat sa se caiasca de eroare, nici ei nu se vor smeri veci vecilor din propria initiativa. 

Asa sunt aproape toti. 

Ei nu cunosc regretul si cainta, numai daca ei o cer la altii. Pentru ei dragostea e corectiva, doar daca ei cer  corectarea de la altii. 

De oferit ceva bun, nu au nimic. Ideile lor despre Cuvant s-a dovedit aproape total ca sunt false, iar cele care sunt bune si par corecte, sa dovedit ca nu Branham le-a descoperit, ci el le-a furat cu nerusinare de la altii. Sunteti falsi si voi ca Branham si acum o stiti!

Niciodata din ce au scris ei vreodata, pe blog sau altundeva nu ma invatat ceva bun sau sa ma atinga la inima si sa ma gandesc profund la respectivul subiect. Nu.

Sunt goi precum este ingerul lor laodicean. Aceasta secta traieste in ideologia intunerecului, nu a luminii. A ambitiilor orgolioase personale, nu a iubirii si bunatatii lui Cristos.

Ati aflat acum unde duce rautatea, atacul si orgoliul vostru impotriva mea. S-a intors impotriva voastra.

Stiti ce? Vedeti-va de viata voastra. Vedeti-va de mizeria voastra, ca aveti destula, nu mai trebuie sa scotociti in mizeriile altora. 

Ascultati va rog. Daca putem impreuna, prin bunavointa, sa cercetam lucruri, cautand adevarul despre mesaj si Branham este minunat. Putem face echipa de valoare. Putem fi prieteni buni si vom gasi multe lucruri care ne vor ajuta mult.

Dar daca veti continua sa loviti si sa jigniti se confirma ca sunteti aceeasi salbatici nepotoliti si orgoliosi. Si pentru fiecare atac, fiecare nebunie nascuta din ura voastra fata de mine, va promit ca vi se intoarce insutit inapoi. 

Ca si Israelul voi proceda cu voi. Ei traiesc fara sa atace pe nimeni iar cand Hamas ii ataca cu 2-3 rachete, ei le da inzecit inapoi rachete. Le da cu dobanda mare inapoi. 

Traiti in pace daca va considerati fii ai pacii. Daca va considerati ceva dar nu sunteti, voi doar jucati o alta carte falsa.

Multumiti-i lui Nelu pentru ca acest blog exista, nu ma criticati pe mine ca am raspuns atacurilor lui si ale voastre. 

Ati vrut raspunsuri? Bine. Le aveti in acest blog.

23 de comentarii:

  1. si daca isi va cere iertare fratele dascalu ioan pentru ce a facut vei sterge acest blog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sunt frati si la noi in Hunedoara in veci vecilor nusi cer iertare uni de la ceialalti, asa ceva nu sa exista la ei. Sunt rai in amaru sufletului lor. Ma-m intrebat din 2002 m-am intors la Domnul si la Mesajul fratelui Branham. Cum sa ajuns aici? Am cateva raspunsuri acum si mai astept. Daca stii sigur ca esti corect in ce spui tine-te tare de adevar.Daca se face intalnire la Cluj invita si pe alti din tara eu as veni sa ma lamuresc ca sunt in confuzie.Domnul sa te binecuvinteze frate Lica.

      Ștergere
    2. voi vreti o intalnire , si ce sperati sa obtineti, cam cat timp ar trebui sa va ia ca sa va puteti lamuri, cand nici pentru citirea Bibliei nu aveti, d-apoi sa mai cititi si despre Mesaj, ca sa faceti comparatia CORECTA ?. Voi nici macar sa comentati corect nu stiti, nu va stiti folosi de Scriptura ca sa comparati ceea ce va spune NOUL LIDER LIBER SCHIMBIST - la lica ma refer - va este mila de el , are rani grozave, auziti, ? a fost sfasiat de hiene, cica ar fi ratacit prin jungla adunarilor crestine, ca el doar asta a urmarit, SA VANEZE , doar el stie mai bine ce ( probabil idei inguste pe care sa largeasca , tantari din care sa faca armasari, hiene pe care sa le pocaneasca ) deh, el are permanent MOTIVATII pe care sa le IMPLANTEZE unde nu te astepti !
      Auzi , ce idee nastrusnica : sa stearga blogul ! Sa-si dea el pe apa sambetei VIATA DIN MAINILE SALE, ca doar face parte din istoria lui , a suferit mult pana l-a incropit, apoi l-a crescut cu drag , l-a revizuit in fiecare zi, gandindu-se cu ce l-ar putea infrumuseta, a citit mult , mult ... ( numai ceea ce trebuia, nu )si acuma vrea sa-l imbogateasca de la cei care au cunostinta in mesaj, uitand ca NU SE MAI VINDE UNTDELEMN fiindca vremea recoltei a trecut , stocurile ramase sunt pastrate de proprietarul teascului pentru vremurile grele ale iernii CRESTINE , cand credinta celor mai multi e pe cale sa inghete , fiindca " n-au pastrat caldura dragostei de adevar in constiinta lor ", ci s-au dedat la Istorisiri inchipuite ....
      Lasati numai pe Lica , sa va spuna el adevarul , privit dupa capul lui !( cu inteligenta de autodidact cu tot )

      Ștergere
    3. cred ca se refera la acest blog nu la celalat.

      Ștergere
  2. Cei de la MESAJ au convertiti din lume sau numai de la penticostali? Am fost surprins sa vad ca ati fost la baptisti inainte de a primii mesajul lui WMB .Gruparea de la Pincota ,Arad care se imbracau in negru mai tin la MESAJ ?Pina acum am crezut ca este imposibil ca cei de la mesaj sa poata sa vada ca WMB a fost un proroc mincinos.May GBU and yours.Nu stiu ce as putea sa fac pentru fratii mei si rudele mele care nu vor sa vada ca WMB a fost un sarlatan care zace in mormint rece sub o piramida oculta in INDIANA.Cei mai trist sa vezi piramida oculta si la ULIUC ,Jud TIMIS.D-l sa ibe mila de noi toti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ex-mesajul e-o minciuna , caini care latra la luna , bucurosi c-au speriat-o cu fumul de la racheta , Cand norul a -nvaluit-o , ei s-au apucat de- ancheta , ca sa stabileasca daca mintea lor mai este -ntreaga sau se micsoreaza iar ca si luna la patrar , cand este in prima faza , Si-asta se repeta des , caci ei mereu au ales din Mesaj citate care sa darame, sa destrame si sa -mprastie pe net vorbe rele si reclame ce privesc pe un Profet , fiindca-a lui propovaduire le demasca -a lor rea fire cea nascuta in pacat , precum Duhul ne-a -nvatat " Cand va veni El, va dovedi lumea vinovata in ce priveste pacatul , neprihanirea si judecata "

      Ștergere
    2. Cei care au avut mintea intreaga l-au tinut pe branham mort in casa funerara de la Craciun pina la Pasti asteptind sa invie .Profetul a fost cam mincinos la viata lui si noi am crezut ca ASA VORBESTE DOMNUL dar DOMNUL ISUS vorbeste numai adevarul.Slavit sa fie Numele Lui.THANK GOD FOR THIS BLOG.

      Ștergere
    3. Behait ragusit, daca ai fi gasit vre-o minciuna pa acest blog" Ex-mesajul-orei" de ce nu ai postat
      un raspuns acelui articol cu argumente care sa sustina ceea ce afirmi , ca si ceilalti vizitatori sa vada ca ai dreptate! Este usor sa vi pe un alt blog si sa faci afirmatii pe la spate"cum se spune"! Daca ai o vlaga de demnitate pune-te si scrie la acel articol mincinos, apoi te cred !

      Ștergere
    4. Ce-i drept, fratele Branham a fost iubit de MILIOANE de oameni care au avut contact cu el,, direct, cand predica si se ruga pentru bolnavi, cat si contemporanii nostri care i-au cunoscut MESAJUL si au fost binecuvantati sa-l poata intelege .
      A inceput sa fie discreditat si urat doar de generatia a treia, ,trinitarii care nu l-au cunoscut si nici nu pot intelege Mesajul lui |Hristos , de dinainte de revenirea Lui, pe care l-a propovaduit acel veritabil profet, , al carui inotitor permanent a fost Insusi Ingerul Legamantului lui Dumnezeu cu Poporul Sau care-i poarta Numele .

      Ștergere
    5. Disciple PEARRY stated that WMB,s burial was posponed in order to allow his widow to attend.However some had hope for his return from the dead on EASTER SUNDAY and his ultimate burial was accepted reluantly.WMB,s body was left in aTUCSON funeral home for a period of four 4 months. TRADUCERE = Prea multa behaiala ptr.acest proroc mincinos .

      Ștergere
    6. Dar daca nu a fost tinut in formol ,imbalsamare dupa care este imposibil omeneste ca sa mai fie cineva inviat ,ci ar fi fost tinut in sicriu sigilat oare ar fi posibil omeneste ca WMB sa fie inviat?

      Ștergere
    7. Nu numai ca esti mincinos si deformezi si inventezi lucruri, dar esti si plin de rautate. Esti un nesimtit. Pentru faza ce ai facut-o la revelion, ai venit cu fr Bornos la mine acasa si ti-ai cerut iertare pentru nesimtirea ta.

      Fr Bornos ma rugase sa inchei cu o rugaciune, nu era vb de a predica, dar tu ai sarit ca o capra si ti-au trebuit 2 luni sa iti ceri iertare pentru comportamentul tau stilul lui Mera si al altor afectati psihic si sufleteste de otravurile lui Branham. Esti atat de confuz incat nici tu nu mai stii nici ce ai zis nici ce ai facut.

      Eu nu am mai predicat, ba chiar am refuzat slujba de pastor cand am avut probleme acasa. Doar ca uneori fiind invitat de catre frati in fata, am acceptat sa dau indemnuri.

      Branham a fost iubit de milioane dar el i-a urat in final pentru ca nu l-a recunoscut ca fiind Ilie si inger si mesia. Branham a devenit un arogant plin de pretentii. Mandria si autoinaltarea i-a adus caderea si prabusirea.

      Pe blogul tau nu ai raspuns cu versete biblice la niciuna din problemele ridicate de mine sau alti frati care au iesit de la mesajul fals pe care tu invatator mincinos si fals il injectezi in mintile oamenilor.

      Ai aici zeci de intrebari la care nu puteti raspunde nici cu mesajul nici cu BIblia:
      http://mesajul.blogspot.ro/2014/01/25-de-intrebari-pentru-cei-ce-urmeaza.html
      lica

      Ștergere
    8. Behaitule iti zic ceva. Faptul ca el a avut curajul sa demaste cultul mincinos a lui Branham este una din cele mai mari lucruri pe care un frate prins in mrejele prorocului mincinos le poate face.Tu stii ca multe sunt falsuri in Mesaj si totusi nu te pocaiesti ca ai mintit sute de oameni ani si ani de zile. Nu aveti rusine inselatorilor!!!!!!!!!!!

      Ștergere
    9. Cultul mincinos al lui Branham il propovaduiti voi,pe blogu lu Nemes ca VOI alegeti si compilati fragmente din predici prin care pretindeti ca cineva l-ar idolatriza si ca el ar fi cerut sa fie recunoscut ( astea-s IDEILE VOASTRE ,cu care va ocupati . Eu ma ocup in articolele pe care le scriu doar cu teme biblice despre care ne-au vorbit si apostolii si fratele Branham

      Ștergere
    10. Behaitul, este foarte interesat de acest blog, altfel de ce ar mai fi aicea mereu prezent, dar daca nu ar exista si cei are sa conteste ce scriem nu ar mai avea interes asa mare, el promoveaza si e promoter mesajului, noi in DEMASCAREA lui, o sa ramana surprins poate in viitorul apropiat cate biserici mesaj se vor dizolva, tocmai pentru ca cunoasterea de adevar elibereaza, eu max, adi, abel, lica si multi altii nu vom inceta in a scoate pe frati de-ai nostri din orbirea spirituala acestui saman cu daruri de medium, am fost si eu o perioada scurta in transa lui datorita unor Adevaruri Biblice, dar am observat repede ca nu este chiar asa datorita unor experiente de viata, care m-au facut sa inteleg conform scripturii adevarul

      LUCRAREA IN NUMELE DOMNULUI nu e inventia lui branham ci a fost data prin Descoperire prin Duhul Sfant inca din anii 50 aici prin hunedoara unde m-am mutat de curand, iar lucrarea cu branham a fost inportata prin anii 79-80 de cateva persoane din germania si state, care o data cu mesajul au venit si cu sponsorizari in bani, acceptand sponsorizarea s-a facut incet incet si compromisul cu mesajul,.......si deaicea lucrarea care am avut-o printr-un vas , cu privire la mesaj si la branham, .......continuare

      Ștergere
    11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    12. Pentru mine max - ASA VORBESTE DOMNUL - 21 SEP 2014 ......TI-AM STIUT MINTEA SI GANDURIILE DIN EA ZICE MESIA , CA TE-AI FRAMANTAT SI TE-AI ZBUCIUMAT CU PRIVIRE LA LUCRARIILE MELE ZICE DOMNUL, SI LA CEEA CE VAD OCHII TAI SUB SOARE , MULTE LUCRURI AI VAZUT SI NU TI-AU PLACUT SI TE-AI INTREBAT, OARE DE CE E ASA, OARE TU DOAMNE NU LE VEZI, BA DA FIULE LE VAD, DAR IATA ZICE DOMNUL , CA NU A VENIT INCA VREMEA SECERISULUI SI NUMAI ATUNCI SI NUMAI ATUNCI, PLEAVA SI NEGHINA V-A FI SMULSA STRANSA SI ARUNCATA IN FOC SI GRAUL V-A FI PUS IN HANBAR, DAR PANA ATUNCI BARBATULE VOR CRESTE LA UN LOC, FIECARE ISI V-A FACE LUCRAREA, DAR IATA ZICE DOMNUL, PE TINE TE VREAU SA FI UN GRAU CU BOB IN SPIC ZICE DOMNUL , MARELE INPARAT, PENTRU CA NU TI-AM PUS DEGEABA FRAMANTAREA IN INIMA TA , IATA ESTE DE LA MINE, ZICE MESIA SI VREAU CA INIMA TA SA FIE O INIMA CURATA ZICE DOMNUL , SFANTA, DEVOTATA PENTRU MINE, DAR PENTRU ACEASTA TREBUIE LUPTA, SA TE LUPTI.....GANDUL TAU SA SE INDREPTE LA MINE IN RUGACIUNE SI SPUNE ASA DOAMNE FA CE AI VOIE CU MINE, POARTAMA IN VOIA TA SI DACA TU VEI FACE ASA IATA VEI VEDEA CA NU TE VEI R-A-T-C-I, NU TE VOI LASA SA FI SFARAMAT,
      ....LUCRARE 3 MAI 2015 - PENTRU CA AM UN PLAN DE LUCRARE CU FIINTA TA SUB SOARE, ASCULTA-MA ZICE DOMNUL, ....STAI LIPIT DE MINE , INCREDINTAT IN PUTEREA MEA CEA MARE , IATA TU LA SUPRAFATA IESI DIN TOATE, CACI DA EU NU LAS COPII MEI ZICE DOMNUL NICI IN FUNDUL MARII, ASA CUM NU L-AM LASAT PE IONA PENTRU CA AM AVUT UN PLAN DE LUCRARE , ASTFEL DE PLAN AM SI CU TINE ZICE DOMNUL CACI DA VREAU SA-MI VORBESTI DESPRE MINE SI DA VOI LUCRA CUM AM LUCRAT CU IONA , DAR IATA ZICE DOMNUL TU SA NU TE IMPOTRIVESTI PLANULUI MEU DE LUCRARE CI SA TE LASI MOALE IN MANA MEA CA SA POT DUCE CU USURINTA PLANUL DE LUCRARE LA INDEPLINIRE, AMIN

      frate lica din partea mea poti publica lucrarile ca sa se vada ca sunt Descoperiri prin DUHUL SFANT si care confirma ca MESJUL lui braham este NEGHINA de la DIAVOLUL, care a contaminat OGORUL- lumea, Samanta buna CUVANTUL e semanat de ISUS, si samanta buna reprezinta cei care cred in el si fac voia lui.

      Ștergere
  3. Din punctul tau de vedere, e-o lumina ce orbeste, intrebarile-ti sunt false, presupunerile -incerte, nici macar biblice nu-s sa poti capata raspuns, numa daca nu-l dai tu , cum facusi si pan' acu',ca ai sacul desfacut si ai ciurul de cernut ca sa alegi din Mesaj ( cum Satana a cerut ,) pleava, - pasaj cu pasaj = fragment dintr-un text scris (DEX )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este o presupunere ca lui WMB i se arata un inger dar era un inger cazut . El singur marturiseste ca atunci cind ise arata ingerul care arata ca un barbat inalt cu parul negru pe WMB il apuca o mare frica si groaza de aceea de multe ori el lesina sau cadea in nesimtire.

      Ștergere
    2. .....mai avea si transe, de numai stia de el, dar din biblie stim ca in dragoste nu este frica, hai ca inteleg sa-ti fie frica la inceput ca ramai surprins pentru pima oara, dar dupa ce ti se prezinta de atatea ori , mereu are spasme de frica, .....nici macar nu stim numele ingerului ? si in relatariile lui apare in 4 personaje diferite, o data latino bine facut, odata cu turban, o data cu barba si o data ca in pictura lui hohman pe care sa o credem ? ,,,,intr-o pestera cu o piramida cu capul in jos pe tavan sau intr-o casa in mijlocul padurii in care nici FBI nu il gasea ?, .....si cu ZGOMOTE ciudate din filme de groza

      Ștergere
  4. Ia fost ciuda ca ai plecat de la Mesajul Orei si a vrut sa te distruga sa te linseze in fata oamenilor dar si-a dat cu tifla in cap. Acesti oameni ar ucide fara dar si poate daca ar putea. Bine se spune ca 'Cine sapa groapa altuia el insusi va cadea in ea.'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mesajul este fals2 iunie 2018 la 06:55

      Orice a vrut sa faca, este treaba lui si responsabilitatea lui, eu l-am iertat si am incredintarea ca trecutul va fi complet vindecat de bunatatea si iubirea lui Dumnezeu.

      Depinde de el sa vada. Sper ca nu a devenit prea batran si morocanos ca sa inteleaga.

      In rest, ce sa zic? Fiecare este responsabil pentru sine, de fiecare cuvant pe care il spune.

      Si da, este adevarat ca daca cineva face rau cuiva intentionat, i se intoarce intr-o forma sau alta.

      Ștergere

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.