sâmbătă, 7 iunie 2014

Dumnezeu nu poate sa minta

Iubeste Domnul minciuna ?

Minciuna nr 1.

De ce a vorbit William Branham atat de sărac limba engleză? Explicația sa, a fost că atunci când era un băiat, tatăl lui a murit. El a avut zece frati pentru a avea grijă de ei, și a trebuit să lucreze și sprijine pe mama sa și pe fratii sai. Si povestile acelea emotionante cum el mergea la vanatoare sa tina familia (29 nov 1953)

Tatăl său a murit când William Branham era casatorit era pastor la propria biserica si a avut 27 de ani. Nu cred ca la 27 de ani, esti in scoala sau te apuci sa faci scoala. 

Este aceasta onestitate sau minciuna?

Mai multe exemple: (59-0414),(55-1001),(55-0807), (54-0620)

Si aici certificatul de deces al tatalui sau.



Minciuna nr 2.

El a predicat si a spus : «Eu nu sunt un profet ! »

“55-0311 Și i-am spus, “Ei bine, fratele meu, vreau să-ți spun ceva,” i-am spus .. “Eu nu sunt un profet – Asta este ceea ce spun oamenii.”
“56-0212 Cineva a spus, “Ei bine, frate Branham, ești un apostol sau un profet?” I-am spus: “Nu am spus niciodată, ca sunt.”
“57-0114 Eu nu pretind a fi un profet. Eu sunt robul lui. Nu am putut fi un … Eu nu sunt un profet.”
“61-0412 eu nu sunt un profet, eu sunt doar slujitorul său. Tu crezi cu toată inima ta.”
“61-0218 Ei bine, eu nu sunt un ghicitor, eu nu sunt un profet, dar eu -. Sunt doar un om slab pe care Domnul ma folosit pentru a ajuta oamenii în aceste zile frumoase”
“62-0601 Oamenii mă văd în mod repetat, ca un profet. Eu nu ma văd .Nu , domnule, eu nu, eu … să fiu sincer. Eu nu mă consider ca un profet al Domnului …
Dar un profet nu lucreaza modul în care eu lucrez , acum știi . Un profet nu este un evanghelist , și un evanghelist nu este un profet …
Dacă Dumnezeu ma chemat ( asculta acum , acest lucru nu ar trebui să se repete.) În cazul în care ma chemat să fie profetul Său , atunci eu cu siguranță nu voi deține funcția de … . Profeții nu sunt evanghelisti …
Deci … El mă poate chema din domeniul de evanghelizare a fi profet lui . Apoi, daca fa fi cazul , ma voi lăsa de evanghelizare. Dar dacă el cere să fiu un profet , eu nu pot fi un evanghelist. Dacă eu sunt un evanghelist, nu pot să fiu un profet …
Deci, vedeți, frații mei, de aceea eu nu mă consider un profet .
“63-1124E Acum, vezi, n-am spus că sunt un profet, a spus-o el.”
“64-0411Există aici o perioadă scurtă de timp, un adevărat mare slujitor a venit la mine și a spus: “Vreau să pună mâna pe tine, fratele Branham”, a spus “Toată lumea te vede ca un profet.”. I-am spus: “Eu n-am spus am sunt un profet.”
“65-0221M Oamenii m-au numit un profet. Eu nu mă numesc un profet, pentru că ….”

Tot el a predicat si a spus : «Eu sunt profetul Sau ! »

”55-0608 ... nu mă credezi ca profet a lui Dumnezeu? Nu aveți o carte de rugăciune, nu-i așa? Tu crezi ca Dumnezeu poate să-mi spuna ce este în neregulă cu tine? Vrei să mă accepti ca profet și sa ma asculti pe mine? Apoi te ridici din pat, și te duci  acasă  să mănânci cina. Isus Hristos te va face bine. Amin.”
”57-0302 In numele lui Hristos, dacă ma credeți-mă ca sunt  profetul Său, eu vă spun ca numele lui Hristos, va trebui să plătească pentru păcatele tale, ……”
”53-0218 Acum, crezi că eu sunt profetul lui Dumnezeu? Domnul Isus te-a vindecat acum. Tu du-te pe calea ta bucuros. Spune, "Multumesc lui Dumnezeu."
”61-0813... Ca un slujitor al lui Dumnezeu ... N-am spus acest lucru înainte în WOR? - in - În această biserică ... ... Ci ca un profet al Domnului, vă spun, "Este lumina”,  umblați pe ea."
”61-0516A mă angajez la tine în numele lui Isus Hristos, acești oameni știu că ești Dumnezeu și eu sunt profet tău.”
”62-0707 Ascultă. Crezi că eu sunt profetul Său? …”
”64-0308 Acum crezi ca eu să fiu profetul Său? O voi spune oricum.”
”65-0221E Vrei să mi te supui, ca profet al lui Dumnezeu?”

Minciuna nr 3.

In predica 55-0227E spune ca Dumnezeu nu a permis ca aia sa faca poza cu "sfantul sau batjocorit" adica fr Bosworth, de catre dr Best care se impotrivea adunarilor de vindecare divina.

I seen him the night of the debate when this Angel of the Lord came down and had His picture taken that you see here now, they got of the meeting. It was Brother Bosworth who stood there that night, and this young fellow just out of the seminary, pointing his finger in that old saints face, and having him take his picture like this. And he shaking his fist in that old saintly man's face, and saying, "Now, take my picture. And now take my picture," like that. 'Cause he wanted six pictures taken; he could publish it in his paper in such positions as that. And Almighty God would not permit one of them to be developed. Every one of them was perfect negative. That's right. (Chicago, July 20, 1954)

Dovada:

Iubeste Domnul prorocia mincinoasa ?

-Deuteronom 18 :20-22 Dar prorocul care va avea îndrăzneala să spună în Numele Meu un cuvânt pe care nu-i voi porunci să-l spună, sau care va vorbi în numele altor dumnezei, prorocul acela să fie pedepsit cu moartea.”Poate că vei zice în inima ta: „Cum vom cunoaşte cuvântul pe care nu-l va spune Domnul?”.Când ceea ce va spune prorocul acela în Numele Domnului nu va avea loc şi nu se va întâmpla, va fi un cuvânt pe care nu l-a spus Domnul. Prorocul acela l-a spus din îndrăzneală: să n-ai teamă de el.

Cel putin 4 Profetii false !

1. Viziunea ursului brun

Cei mai multi frati din mesaj sunt familiarizați cu o viziune  pe care William Branham a spus că a avut-o , în care a văzut un urs grizzly (nr 61 - 1001M , punctele 38 -63 ) . William Branham a spus un covor piele de urs, care este acum pe podea, la casa sa din Tucson este rezultatul îndeplinirii acestei viziuni. Ceea ce  mulți dintre adepții săi nu știu este că domnul Branham a proorocit de cel puțin 3 ori a împins mai târziu, un alt urs brun mare . El a spus:

Venind acasă noaptea , în cealalta zi , sau chiar înainte de a pleca acasă , am fost - a căzut într-o viziune , și am văzut doar câteva colegii de clasă, subțiri, ca băieți sau ceva, au avut bonete . Și ne-am ținut de vânătoare. Și am impuscat, un mare urs mamut , un urs maro . Și apoi s-au întors și mi-a spus , spune: " Dar există o anumită confuzie cu privire la întâlnirea " Și i-am spus , " Nu contează ce confuzie este , dacă a trebuit  sa merge acolo unde el este , o voi face oricum . (Vezi ? ) Nu contează . "Și viziunea sa oprit . Nu știu unde este, dar este pe banda. Se va întâmpla. Vezi ? Amintiți-va, se va întâmpla, este o viziune... Înțelepciunea Versus credință , Jeffersonville , IN unu aprilie 1962 ( bandă # 62-0401 )

Mulți dintre voi va amintiti de viziunea pe care am avut-o, unde l-am împușcat ursul grizzly , grizzly nouă picioare ( Și Biserica își amintește să-mi spui aici . ) Și Caribou . Am avut un alta. Amintiți-vă că acesta este pe banda de aici , am văzut un mare urs brun. Aceasta este, probabil, un Kodiak și nu s-a intamplat acolo , în Canada, pentru că ei nu sunt acolo. Ai văzut ? Dar oriunde ar fi, va fi. Acesta este, Asa  Vorbeste Domnul. Asa va fi.
Posedand toate lucrurile , Jeffersonville , IN , 06 mai 1962 ( 62-0506 ) 

Acum , voi reveni în țară , voi stiti , când mă voi întoarce anul viitor . Voi lua un urs brun, care este de aproape două ori mai mare . Veți vedea dacă este bine sau nu. L-am văzut. Când m-am ridicat, mi-am pus mâinile pe șolduri culcat pe pământ așa. Și am pus mâna pe șolduri, cum ar fi acest lucru și l-am fixat. Acum veti ști dacă acest lucru este adevărat sau nu .
Presupunând , S. Pini , NC , 10 iunie 1962 ( bandă # 62 - 0610M )

Această profeție nu sa împlinit înainte de moartea lui Branham

2. Viziunea reuniunilor africane.

În 1952 , William Branham a avut o viziune a unei reuniuni în Durban , Africa de Sud și -a declarat public că " o sa am oîntâlnire care va consta din trei sute de mii de oameni . "
Ca și în cele mai multe din viziunile sale , el a devenit repede confuz și în curând să includă India și Africa .
William Branham a crezut în mod clar că viziunea se vor împlini în septembrie 1954 , când a plecat în India , dar în propriile sale cuvinte , ea nu a fost .
Ca multi dintre voi probabil știți , călătoria în India nu este succesul care ar fi trebuit , pentru că nu am putut urmări direcția Duhului Sfânt , și niciodată nu a spus că, după aceia" Îmi dă o viziune pentru a merge în Africa mai întâi și apoi India .
În ianuarie 1958, el a reinterpretat viziunea ca trebuie sa mearga la India, în primul rând și apoi în Africa . În martie 1958, el a început să se pregătească pentru a merge în Africa din nou și credea  că ar fi implinirea viziuni :
Tocmai am primit telegrama mea din nou în această dimineață în Durban , Africa de Sud. Viziune în care trei sute de mii de oameni s-au adunat în curând va pentru o întâlnire care vine imediat ...
Cu toate acestea , planurile de călătorie care a căzut și viziunea a rămas neîmplinita . În 1965, planurile au fost din nou să meargă în Africa și totuși îndeplinirea viziunii a fost în mod clar planificate:
Și eu - am de gând să Africa de Sud, după care .Pentru , oh , mea , stii cum e acolo unde nici nu pot vorbi cu oamenii . Și nu ar fi ... Ne așteptăm ca cel puțin trei sute de mii , o întâlnire .
Dar în această ultimă călătorie a viziunii nu sa materializat . Vizita lui William Branham a fost limitată , astfel încât i sa interzis să organizeze reuniuni .
A murit chiar înainte de sfârșitul anului 1965 cu viziunea rămâne neîmplinită.

3. Al șaptelea înger va fi pe pământ la venirea lui Hristos

William Branham a prezis că întoarcerea lui Hristos s-ar plasa în timpul celui al șaptelea mesager pe pământ . Branham a spus ca este al 7 inger ! Daca el a murit cum s-a întâmplat acest lucru ? El spune ca ingerul al 7-lea si Isus vor fi pe pamant in acelasi timp.

63 - 0317E
”Acum vezi tu, eu nu am inventat asta . Aceasta este ceea ce ... Acest lucru este ”așa vorbeste Domnul” . Voi citi din carte : " Când îngerul al șaptelea este anuntat , taina lui Dumnezeu ar trebui să fie finalizata , după cum a fost anunțata de către sfinții Săi prooroci ", adică , profeții care au scris Cartea . La proclamarea celei de a șaptea epocă a bisericii , în ultima vârsta a bisericii , toate lucrurile care au ramas in suspans , despre care am citit  în timpul erei bisericii va fi adusa împreună .
Și când pecetile sunt rupte și taina este descoperita , atunci este timpul în care Îngerul vine, Mesagerul, Hristos, care a pus piciorul pe pământ, și mare, cu un curcubeu curcubeu deasupra capului lui. Acum, amintiți-vă , acest al șaptelea înger este pe pământ la venirea lui.
Așa cum Ioan a dat mesajul său, în același timp, cu Mesia. Ioan știa că Îl va vedea, pentru că el trebuia sa il prezinte .”

Din pacate Branham a murit acum 80 de ani si inca Domnul nu a venit.

4. Prezicerea mileniului in 1977.

Am pus cateva cautari din diferite dictionare pentru cei care nu stiau ca a profeti sau a proroci sau a prezice este acelasi lucru :

-PREZÍCERE s. 1. prevestire, prorocire, vestire. (~ unor vremuri înfloritoare.) 2. (concr.) oracol, prevestire, previziune, profeție, prorocie, prorocire, (livr.) predicție, (rar) prevestit, (înv.) hrismos, menire, plaz, plăzuit, plăzuitură, prezisă, prorocestvie, prorocitură. (~ lui nu s-a împlinit.) 
-Prorocíe și prorocíre f. (d. proroc). Profeție, prezicere. 
-PROROCÍRE ~i f. 1) v. A PROROCI. 2) Fapt prezis de un proroc; profeție. /Din a proroci 
-PROROCÍ, prorocesc, vb. IV. Tranz. (În credințele religioase) A prezice viitorul, voința divină; p. gener. a prevedea și a anunța evenimente viitoare; a profetiza, a prevesti. [Var.: proorocí vb. IV] – Din proroc.
-PREZÍCE vb. 1. a prevesti, a profetiza, a profeți, a proroci, a vesti, (înv. și reg.) a plăzui, a prepune, (prin Transilv.) a pohibi, (înv.) a meni, a proro-cestvui. (Ce a ~ sfântul?) 2. v. ghici.

Iar aici sunt prezicerile din care una mai speciala : « as a private student of the Word, along with Divine inspiration that 1977 ought to terminate the world systems and usher in the millennium. »

Nu stiu ce inseamna pentru voi « student privat » si « Inspiratie Divina » de unde poate sa vina aceasta inspiratie trageti voi singuri concluzia !

The Laodicean Church Age - 12/11/60e


We believe that the Laodicean church started in A.D. 1906. I predict - Now remember,"predict,"especially you listening at the tape. I DON'T SAY IT WILL BE, but predict that it will end by1977,that the church will go completely into apostasy and she will be ousted out of the mouth of God (Rev. 3:16). And the Second Coming, or the Rapture of Christ, might come ANYTIME. Now,I COULD MISS that a year, I CAN MISS it twenty years, I COULD MISS it a hundred years. I don't know - But I just predict that according to a vision He showed me, and taking the time, the way it's progressing, I say it'll be sometime between '33 and '77. At least, this great nation is going to strike a war that's going to blow it to bits, see. Now that's pretty close, it's awful close. And I COULD BE WRONG, I'm predicting. Everybody understands that, "amen" me. [Congregation says, "Amen!"--Ed.] See?


The Laodicean Church Age - 12/11/60e

(Chapt. 9 - Church Age Book - Published 1965)

(Finishing his rehearsal of his 1933 Seven Major Visions Brother Branham says....) The last and seventh vision was wherein I heard a most terrible explosion. As I turned to look I saw nothing but debris, craters, and smoke all over the land of America.

Based on these seven visions, along with the rapid changes which have swept the world in the last fifty years, I PREDICT (I do not prophesy) that these visions will have all come to pass by 1977. And though many may feel that this is an irresponsible statement in view of the fact that Jesus said that 'no man knoweth the day nor the hour.' I still maintain this prediction after thirty years because, Jesus did NOT say no man could know the year, month or week in which His coming was to be completed. So I repeat, I sincerely believe and maintain as a private student of the Word, along with Divine inspiration that 1977 ought to terminate the world systems and usher in the millennium. Now let me say this. Can anyone prove any of those visions wrong? Were they not all fulfilled? Yes, each one has been fulfilled, or is in the process right now.

Conference - 11/25/60

Then I turned to look and I seen the United States was a smoldering something had burned it up, and down beneath there I said (not in the trance) but I predict... Remember this. I guess this is taped too. I PREDICT that these things will take place between now 1933 and 1977 which will give us sixteen more years "IF" MY prediction strikes right.



Alte articole care arata ca Branham a mintit de nenumarate ori:





Referinte biblice impotriva minciunii:

-Psalmii 119:163 Urăsc şi nu pot suferi minciuna, dar iubesc Legea Ta.

-Proverbele 8:7 Căci gura mea vesteşte adevărul, şi buzele mele urăsc minciuna!

-Ioan 8:44 Voi aveţi de tată pe diavolul; şi vreţi să împliniţi poftele tatălui vostru. El de la început a fost ucigaş; şi nu stă în adevăr, pentru că în el nu este adevăr. Ori de câte ori spune o minciună, vorbeşte din ale lui, căci este mincinos şi tatăl minciunii.

-Efeseni 4:25 De aceea, lăsaţi-vă de minciună: „Fiecare dintre voi să spună aproapelui său adevărul”, pentru că suntem mădulare unii altora.

-1 Ioan 2:21 V-am scris nu că n-aţi cunoaşte adevărul, ci pentru că îl cunoaşteţi şi ştiţi că nicio minciună nu vine din adevăr.

-1 Imparati 22 :22 Domnul i-a zis: „Cum?” „Voi ieşi”, a răspuns el, „şi voi fi un duh de minciună în gura tuturor prorocilor lui.” Domnul a zis: „Îl vei amăgi şi-ţi vei ajunge ţinta; ieşi şi fă aşa!”

-2 Cronici 18 :21 „Voi ieşi”, a răspuns el, „şi voi fi un duh de minciună în gura tuturor prorocilor lui.” Domnul a zis: „Îl vei amăgi şi vei izbuti; ieşi şi fă aşa.”

-Psalmii 5:6 şi pierzi pe cei mincinoşi; Domnul urăşte pe oamenii care varsă sânge şi înşală.

-Psalmii 26:4 Nu şed împreună cu oamenii mincinoşi şi nu merg împreună cu oamenii vicleni.

-Psalmii 40:4 Ferice de omul care îşi pune încrederea în Domnul şi care nu se îndreaptă spre cei trufaşi şi mincinoşi!

-Psalmii 58:3 Cei răi sunt stricaţi încă din pântecele mamei lor, mincinoşii se rătăcesc odată cu ieşirea din pântecele mamei lor.

-Psalmii 120:2 Doamne, scapă-mi sufletul de buza mincinoasă, de limba înşelătoare!

-Psalmii 140:11 Omul cu limba mincinoasă nu se întăreşte pe pământ, şi pe omul asupritor, nenorocirea îl paşte şi-l duce la pierzare.

-Psalmii 144:8 a căror gură spune neadevăruri, şi a căror dreaptă este o dreaptă mincinoasă.

-Proverbele 6:17 ochii trufaşi, limba mincinoasă, mâinile care varsă sânge nevinovat,

-Proverbele 8:13 Frica de Domnul este urârea răului; trufia şi mândria, purtarea rea şi gura mincinoasă, iată ce urăsc eu.

-Proverbele 10:18 Cine ascunde ura, are buze mincinoase, şi cine răspândeşte bârfele este un nebun.

-Proverbele 12:17 Cine spune adevărul face o mărturisire dreaptă, dar martorul mincinos vorbeşte înşelăciune.

-Proverbele 12:19 Buza care spune adevărul este întărită pe vecie, dar limba mincinoasă nu stă decât o clipă. 

-Proverbele 12:22 Buzele mincinoase sunt urâte Domnului, dar cei ce lucrează cu adevăr Îi sunt plăcuţi.

-Proverbele 13:5 Cel neprihănit urăşte cuvintele mincinoase, dar cel rău se face urât şi se acoperă de ruşine.

-Proverbele 14:5 Un martor credincios nu minte, dar un martor mincinos spune minciuni. –

-Proverbele 17:7 Cuvintele alese nu se potrivesc în gura unui nebun; cu cât mai puţin cuvintele mincinoase în gura unui om de viţă aleasă!

-Proverbele 29:12 Când cel ce stăpâneşte dă ascultare cuvintelor mincinoase, toţi slujitorii lui sunt nişte răi.

-Proverbele 30:8 Depărtează de la mine neadevărul şi cuvântul mincinos; nu-mi da nici sărăcie, nici bogăţie, dă-mi pâinea care-mi trebuie.

-Isaia 30:9 Scrie că: „Poporul acesta este un popor răzvrătit, nişte copii mincinoşi, nişte copii care nu vor să asculte Legea Domnului,

-Isaia 44:25 Eu zădărnicesc semnele prorocilor mincinoşi şi arăt ca înşelători pe ghicitori; fac pe cei înţelepţi să dea înapoi şi le prefac ştiinţa în nebunie.

-Isaia 59:13 Am fost vinovaţi şi necredincioşi faţă de Domnul, am părăsit pe Dumnezeul nostru; am vorbit cu apăsare şi răzvrătire, am cugetat şi vorbit cuvinte mincinoase;

-Ieremia 14:14 Dar Domnul mi-a răspuns: „Prorocii lor prorocesc minciuni în Numele Meu; Eu nu i-am trimis, nu le-am dat poruncă şi nu le-am vorbit; ci ei vă prorocesc nişte vedenii mincinoase, prorociri deşarte, înşelătorii şi închipuiri scoase din inima lor.

-Plangerile lui Ieremia 2:14 Prorocii tăi ţi-au prorocit vedenii deşarte şi amăgitoare, nu ţi-au dat pe faţă nelegiuirea, ca să abată astfel robia de la tine, ci ţi-au făcut prorocii mincinoase şi înşelătoare.

-Ezechiel 13:6 Vedeniile lor sunt înşelătoare, şi prorociile lor mincinoase. Ei zic: „Aşa vorbeşte Domnul!”, măcar că Domnul nu i-a trimis; şi fac pe oameni să tragă nădejde că se va împlini cuvântul lor.

-Ezechiel 13:7 Nu sunt înşelătoare vedeniile pe care le aveţi şi nu sunt mincinoase prorociile pe care le rostiţi? Voi ziceţi: „Aşa vorbeşte Domnul!”, în timp ce Eu n-am vorbit.

-Ezechiel 13:9 Mâna Mea va fi împotriva prorocilor ale căror vedenii sunt înşelătoare şi ale căror prorocii sunt mincinoase; ei nu vor rămâne în adunarea poporului Meu, nu vor fi scrişi în cartea casei lui Israel, nici nu vor intra în ţara lui Israel. Şi veţi şti că Eu sunt Domnul Dumnezeu.

-Ezechiel 22:28 Prorocii lui au pentru ei tencuieli de ipsos, vedenii înşelătoare, prorocii mincinoase. Ei zic: „Aşa vorbeşte Domnul Dumnezeu!” Şi Domnul nu le-a vorbit!

-Zaharia 13:2 În ziua aceea – zice Domnul oştirilor – voi stârpi din ţară numele idolilor, ca nimeni să nu-şi mai aducă aminte de ei; voi scoate, de asemenea, din ţară pe prorocii mincinoşi şi duhul necurat.

-Matei 7:15 Păziţi-vă de prorocii mincinoşi! Ei vin la voi îmbrăcaţi în haine de oi, dar pe dinăuntru sunt nişte lupi răpitori.

-Matei 24:11 Se vor scula mulţi proroci mincinoşi şi vor înşela pe mulţi.

-Matei 24:24 Căci se vor scula hristoşi mincinoşi şi proroci mincinoşi; vor face semne mari şi minuni, până acolo încât să înşele, dacă va fi cu putinţă, chiar şi pe cei aleşi.

-2 Corinteni 11:13 Oamenii aceştia sunt nişte apostoli mincinoşi, nişte lucrători înşelători, care se prefac în apostoli ai lui Hristos.

-Galateni 2:4 din pricina fraţilor mincinoşi, furişaţi şi strecuraţi printre noi ca să pândească slobozenia pe care o avem în Hristos Isus, cu gând să ne aducă la robie;

-1 Timotei 1:10 .....pentru vânzătorii de oameni, pentru cei mincinoşi, pentru cei ce jură strâmb şi pentru orice este împotriva învăţăturii sănătoase

-2 Petru 2:1 În norod s-au ridicat şi proroci mincinoşi, cum şi între voi vor fi învăţători mincinoşi, care vor strecura pe furiş erezii nimicitoare, se vor lepăda de Stăpânul care i-a răscumpărat şi vor face să cadă asupra lor o pierzare năprasnică.

-1 Ioan 4:1 Preaiubiţilor, să nu daţi crezare oricărui duh; ci să cercetaţi duhurile, dacă sunt de la Dumnezeu; căci în lume au ieşit mulţi proroci mincinoşi.

-Apocalipsa 14:5 Şi în gura lor nu s-a găsit minciună, căci sunt fără vină înaintea scaunului de domnie al lui Dumnezeu.

-Apocalipsa 21:27 Nimic întinat nu va intra în ea, nimeni care trăieşte în spurcăciune şi în minciună; ci numai cei scrişi în Cartea Vieţii Mielului.

-Apocalipsa 22:15 Afară sunt câinii, vrăjitorii, curvarii, ucigaşii, închinătorii la idoli şi oricine iubeşte minciuna şi trăieşte în minciună!

-Apocalipsa 21:8 Dar, cât despre fricoşi, necredincioşi, scârboşi, ucigaşi, curvari, vrăjitori, închinătorii la idoli şi toţi mincinoşii, partea lor este în iazul care arde cu foc şi cu pucioasă, adică moartea a doua.”

Evrei 6:18..." este cu neputinţă ca Dumnezeu să mintă, să găsim o puternică îmbărbătare noi, a căror scăpare a fost să apucăm nădejdea care ne era pusă înainte."

Adi, Belgia

5 comentarii:

  1. Slava Domnului caci nu Adi, Abel Lica si alti frati au demascat intreaga minciuna de la mesaj ci El insusi o face pentru binele nostru. TREZITI-VA FRATILOR ESTE LUCRAREA LUI DUMNEZEU SA NU MAI FITI LEGATI DE OMUL MURITOR CI DE DUMNEZEUL ETERN. "Eu zădărnicesc semnele prorocilor mincinoşi şi arăt ca înşelători pe ghicitori; fac pe cei înţelepţi să dea înapoi şi le prefac ştiinţa în nebunie."Isaia 44:25. Dumnezeu sa va binecuvinteze fratilor care lucrati aicea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fratii care urmeaza Mesajul Orei spun sa nu cercetam nimic din Mesaj dar Biblia ne spune in 1 Ioan 4:1 urmatoarele: "Preaiubiţilor, să nu daţi crezare oricărui duh; ci să cercetaţi duhurile, dacă sunt de la Dumnezeu; căci în lume au ieşit mulţi proroci mincinoşi."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mediocritatea fariseilor sau concurenta

      Un om de nota 5, va strange intotdeauna in jurul sau doar oameni de la 4 in jos.
      Daca apare cineva, printr-o anumita conjuctura cu nota 6, va fi exclus din grup.

      Un om cu judecata, va accepta intotdeauna darurile puse de Domnul in fiecare, fiindca e si spre binele lui.


      "Să ştii că am ales pe Beţaleel, fiul lui Uri, fiul lui Hur, din seminţia lui Iuda.
      L-am umplut cu Duhul lui Dumnezeu, i-am dat un duh de înţelepciune, pricepere şi ştiinţă pentru tot felul de lucrări, i-am dat putere să născocească tot felul de lucrări meşteşugite, să lucreze în aur, în argint şi în aramă, să sape în pietre şi să le lege, să lucreze în lemn şi să facă tot felul de lucrări. Exodul 31:2~5

      --------------------------------

      Prorocii, care au prorocit despre harul care vă era păstrat vouă, au făcut din mântuirea aceasta ţinta cercetărilor şi căutării lor stăruitoare.

      Ei cercetau să vadă ce vreme şi ce împrejurări avea în vedere Duhul lui Hristos, care era în ei, când vestea mai dinainte patimile lui Hristos şi slava de care aveau să fie urmate.

      Au primit Cuvântul cu toată râvna şi cercetau Scripturile în fiecare zi, ca să vadă dacă ce li se spunea, este aşa.

      Căci roada luminii stă în orice bunătate, în neprihănire şi în adevăr.
      Cercetaţi ce este plăcut înaintea Domnului şi nu luaţi deloc parte la lucrările neroditoare ale întunericului, ba încă mai degrabă osândiţi-le.

      Ci cercetaţi toate lucrurile şi păstraţi ce este bun.
      Feriţi-vă de orice se pare rău.

      Cercetaţi Scripturile, pentru că socotiţi că în ele aveţi viaţa veşnică, dar tocmai ele mărturisesc despre Mine.

      Ștergere
    2. Legea cresterii in leadership spune ca cei care sunt de nota 5 sa spun, ar trebui sa invete de la cei care sunt de note mai mari.

      Problema la mesaj este ca liderii dintr-o comunitate nu vor sa creasca iar daca altii cresc ajung sa fie dusmaniti sa alungati, intr-un fel sau altul. Ori ignorati.

      Pastorii slabi si nechemati de Dumnezeu sa pastoreasca vor lua un grup majoritar pe care il va influenta negativ impotriva celor care deja au nota mai mare, dar inca nu au functie.

      Ei pur si simplu nu inteleg ca atunci cand provocarea vine, ei trebuie sa imbratiseze schimbarea si sa creasca sau sa dea loc altuia pe alta nisa pentru cresterea spirituala si bunastarea adunarii.

      Prefera DEZBINAREA URA MINCIUNA DEFAIMAREA si tot ce e ma rau in loc sa adune oile si sa faca bine poporului sacrificandu-si EGOUL si o parte din privilegiile avute.

      De aceea liderii trebuie sa invete mereu, sa creasca mereu si sa transmita influenta pentru cresterea duhovniceasca intregii adunari si sa fie mentorii pentru alti lideri din acea comunitate.

      Shalom

      Ștergere
    3. "Să ştii că am ales pe Beţaleel, fiul lui Uri, fiul lui Hur, din seminţia lui Iuda.
      L-am umplut cu Duhul lui Dumnezeu, i-am dat un duh de înţelepciune, pricepere şi ştiinţă pentru tot felul de lucrări, i-am dat putere să născocească tot felul de lucrări meşteşugite, să lucreze în aur, în argint şi în aramă, să sape în pietre şi să le lege, să lucreze în lemn şi să facă tot felul de lucrări. Exodul 31:2~5

      Frumos !

      Aplica spiritual si vei vedea cat de bogata este Biserica in realitate.

      Dar e blocata de lideri slabi si invidiosi, fricosi, nesiguri pe ei si blocand si pe altii...nefacand nimic si nelasnd nici pe altii sa faca...nerodind nimic si nelasand nici pe altii sa rodeasca...goi si nelasand nici pe altii sa se umple...

      In curand vom auzi de schimbari majore in conducerea multor adunari de la mesaj. Liderii egoisti si neroditori vor fi blocati total de Dumnezeu. Dar asta nu spre distrugerea lor ci spre vindecarea lor mentala si spirituala. Unii vor cadea jos de tot, ca sa fie salvati totusi. Asta percep eu. Vad ca lucrurile se misca puternic in directia buna.

      Cand Ewald Frank pleaca totul explodeaza. Dar unii au inceput de pe acum sa isi pregateasca adapost pentru acel timp. Sunt cei intelepti dar inca fricosi.

      Eu in continuare ma rog alaturi de voi, pentru lideri, pastori, predicatori, popor si oameni.

      Ștergere

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.