miercuri, 22 mai 2013

Branham, ordinare si razvratire?

Sunt deja obisnuit sa fie confuzie in invataturile de la mesaj, dar acum ma vad obligat sa explorez si alte domenii din mesaj, nu doar invatatura, nu neaparat ca as fi interesat de ele, dar efectiv pe orice predica pun mana si citesc, imediat gasesc o mare problema. 

Lipsa armoniei intre afirmatii, intre intamplari, intre nume, locuri, doar afirmatii puerile. Pe zi ce trece scad sansele sa il poti numi macar un mesaj normal, uman, nicidecum divin, mesajul lui Branham. Biblia spune ca Dumnezeu nu minte si nu poate sa minta. Acest adevar biblic m-a calauzit mult in ultimii ani in decizia ce am luat-o vis a vis de a nu mai urma doctrinele si revelatiile, pe nedrept numite asa, ale lui Branham.

Cand am scris "Viata si misiunea lui WMB" vol 1 si 2, la inceputul anului 2000, am avut cateva probleme in corectitudinea datelor ce circulau, dar le-am cosmetizat sperand ca editorii, traducatorii au gresit pe undeva dar din pacate nu a fost asa. Am aflat apoi ca problema pornise de la Branham. 

Am avut mari probleme cu identificarea corecta a informatiilor legate de baiatul "inviat din morti" din Finlanda dar si cu locul in care ingerul s-ar fi prezentat la Branham. A venit ingerul la el in cabana sau pestera? Ca peste tot gasesti dovezi multe si pentru una si pentru alta. Aceeasi problema a avut-o si Owen Jorgensen in cartea lui "Supranatural". Inca nu se stie exact desi a spus-o de zeci de ori. La fel si culoarea părului ingerului, sau si la faptul ca acesta nu are nume. Mesajul lui Branham este mereu contradictoriu si plin de incertitudini.

Apropos de numele ingerului ce l-a vizitat pe Branham. 

Ma intrebam daca este biblic si corect ca un inger sa vina la un mesager si sa nu se prezinte cu numele? 

Dupa stiinta voastra, cum este BIBLIC?

Citind in Biblie, mi se aprinde beculetul vazand ca de fiecare data cand a fost data o trimitere majora, ingerul se prezenta cu numele lui. La Branham nu am gasit asta. Oare nu se putea sa gasim ceva in mesaj care sa nu fie confuz? Macar un lucru. Din pacate nu este. (Ma simt frustrat si uneori am o durere launtrica si un regret enorm ca am fost in acest mesaj fals atatia zeci de ani.) Am auzit la 17 ani de mesaj. L-am urmat putin mai tarziu. Mess-age = Epoca mizerabila; asa se traduce. Este un timp de Confuzie si Contradictie pentru mine. Hoții de adevar, hoții de frumusete mi-au manipulat viata zeci de ani. Am fost prost, naiv, orb, si nu o stiam.

La fel de confuz si contradictoriu este Branham si cu tipul care a incercat sa il prinda pe cu minciuna pe platforma, intr-o intalnire, scriind un diagnostic fals pe biletelul de rugaciune, iar Branham l-ar fi descoperit. Branham zice ca acesta ba ar fi cazut mort pe platforma acolo pe loc, ba a primit bolile scrise pe biletel si se chinuie cu boala, ba ca a paralizat, etc. Nici faptul ca tatal lui a murit de tanar neconvertit nu este adevarat caci apoi spune ca el a murit in bratele lui primind pe Domnul. Nici ca el a crescut in coliba aia nu este adevarat... 

E groaznic ca nici macar in aceste intamplari aparent nesemnificative nu exista nici o armonie, nici date exacte, daramite in invatatura si descoperire.

Am gasit in articolul de mai jos, scris de Roy Davis, primul pastor a lui Branham un lucru la fel de confuz, adica despre botezul cu Duhul Sfant a lui Branham. In aproape toate cartile si brosurile, Branham scrie cum el era singur si se ruga in spatele casei, si a fost botezat cu Duhul Sfant, iar mama lui il intrebase "Ce ai Bill? Esti emotionat?" Si el a zis "Nu am nimic mama, ma simt doar foarte bine". Toate marturiile despre asta seamana intre ele, cu mici diferente nesemnificative, dar in marturia lui Roy Davis nici vorba de asa ceva.

In articolul sau, Roy Davis spune ca Branham a fost botezat cu Duhul Sfant in casa la el. Tind sa cred ca nu minte, cand publica articolul in revista lui Lindsay si Branham "Vocea Vindecarii." cu un tiraj de zeci de mii de exemplare si era prieten apropiat si sustinator a lui Branham. Stiti bine cei care cititi mesajul ca tot Branham a mai spus ca a fost botezat cu Duhul Sfant într-o adunare de negrii penticostali si ei tot cu invatatura "în Numele lui Isus". (Asta ii placea lui fr Coleman din New York ca Branham de la adunare de negrii primise Duhul Sfant ca si el era de culoare.)

Asadar Roy Davis pastor penticostal se roaga si in acest timp Branham primeste Duhul Sfant in locuinta lui pe cand ei erau impreuna. Tot Roy Davis l-a ordinat, tot el l-a botezat in apa, tot el i-a dat certificatul de predicator. (Asta desi Branham a zis ca nu are nevoie de recunoasterea cuiva.)

Ce nu este in regula este si faptul ca in cel putin 5 locuri Branham spune ca Roy Davis a fost ostil si indoielnic fata de chemarea lui Branham, ca nu exista asa ceva ca vizite ingeresti, vindecare divina, ca slujba lui va fi ruinata, etc. 

Dar aici in articol vedem ca pastorul Roy Davis scrie in termeni favorabili, pozitivi si constructiv despre Branham, aratandu-si clar respectul fata profet si chemarea lui, spunand clar ca "nimeni nu poate scrie mai clar despre Branham decat el deoarece el il cunoaste mai bine decat orice alt predicator". Ciudat, cum Branham nu spune NIMIC ceva care sa fie in armonie. 

(Legat de confuzie si Duhul Sfant, daca tot suntem aici, imi amintesc cum Branham zice ca poti ajunge la Cer si fara botezul cu Duhul Sfant, apoi ca trebuie sa primesti Duhul Sfant, si oricine este botezat cu Duhul Sfant este un copil infiat a lui Dumnezeu, dar apoi a mai zis ca "poti fi botezat in fiecare zi cu Duhul Sfant si poti sa ajungi in iad." Contradictoriu grav, da?

Dar mai spune ceva socant de fals si nebiblic: "DACA PRIMESTI MESAJUL LUI BRANHAM AI DUHUL SFANT."

Cu asta ne-a legat de el si mesajul lui, ne-a manipulat, ne-a dus cu frica, timp de zeci de ani. Adica "Sa nu refuzi mesajul ca e absolutul si hulesti Duhul Sfant"...etc. E o eroare de proportii si manipulare fara rusine. 
Biblia spune ca ai Duhul Sfant daca primesti Duhul Sfant. E simplu de tot, nu?

Branham este foarte slab in Scripturi. Este contradictoriu, confuz, iar afirmatiile lui sunt manipulatorii dar mai ales NEBIBLICE.

Articol scris de primul pastor a lui WMB, Roy Davis in 1950

Ma intreb ca daca acestea toate sunt asa, de unde a pornit problema? Una ar fi de la refuzul lui Branham de a lasa femeia sa invete in biserica pe altii.

Daca urmarim evolutia relatiei lor se vede o deterioare, e posibil ca problema a pornit si de la faptul ca Branham, cand a inceput sa aiba succes si sa fie mai popular, a inceput sa se creada mai spiritual decat pastorul lui si l-a surclasat oarecum. S-a ridicat deasupra. Chiar si "Tabernacolul Branham" inainte se numea "Tabernacolul penticostal". Repede si-a pus numele lui acolo, desi ingerul i-a zis de mai multe ori ca: "ACEST TABERNACOL NU ESTE AL TAU." 

Cand a fost "trezirea" de la raul Ohio din 1933, Branham era pastor penticostal la "Tabernacolul Penticostal". Mai intai pastor asistent, apoi pastor. 

Sunteti surprinsi asa-i? Si eu am fost dar m-am obisnuit cu surprizele din mesaj.

Iata ca nici macar istoria lui Branham vis a vis de chemarea lui, ordinarea lui, familie, date, ani, evenimente etc. nu este chiar asa cum ni s-a prezentat. Multe lucruri ne sunt ascunse. De ce?

Probabil de aici a inceput Branham sa urasca organizarea, sa predice impotriva organizatiei, deoarece el insusi nu mai dorea sa fie supus cuiva, sa dea socoteala cuiva, sa fie ajutat, sa fie consiliat, deoarece vazandu-se evanghelist mult binecuvantat, si un profet chiar, a crezut, in mod fals, ca nu mai are nevoie de nimeni ca sa il indrume, decat de Dumnezeu. 

Adica lui, marelui profet de succes, nimeni sa nu-i spuna nimic, pentru ca el este glasul lui Dumnezeu. 

Și ca sa se scoata pe deplin în acest sens, in timp, a preluat de la martorii lui Iehova si adventisti, invatatura cu ficele curvei mari din apoc 17 si a inceput sa murdareasca si sa atace pe toti. 

Lipsit de respect fata de altii el a predicat mesajul "Respect"-ul fata de profet, si ne-a invatat sa nu respectam pe altii, daca nu il urmeaza pe el, dar sa il respectam pe el. 

A amenintat si a adus pe tapet toate exemplele negative si grave, dramatice din VT in care profetul era un fel de Dumnezeu si nimeni nu are dreptul sa ii spuna lui nimic caci o incurca, si ca numai Dumnezeu ii poate spune lui ceva. Ce aroganta. 

Desi aceasta afirmatie pare buna, ea arata de fapt razvratire fata de Dumnezeu, caci Dumnezeu ne-a dat pe unii altora ca madulare si in supunere unii fata de altii trebuie sa slujim unii altora si sa lasam pe altii sa ne slujeasca noua. Nu sa ne manipuleze sau sa ne controleze cu amenintari, ci sa ne slujeasca de pe pozitia de frati si slujitori ai Domnului cu adevarul Bibliei.

Branham țipa că Pavel a primit descoperirea de la Dumnezeu si ca Petru a primit descoperirea tot de la Dumnezeu nu de la oameni si asa ca organizatiile sunt de la satana caci nu au descoperirea.

Pare biblic ce a zis, mai ales ca are si versete biblice din care a vorbit, dar ce a omis Branham si ce omitem noi, este restul din acest adevar. Cand au fost pareri diferite chiar si Pavel a mers la apostoli la Ierusalim sa verifice, si sa primeasca lamuriri de la o alta autoritate, apostolii. Si chiar Pavel s-a supus deciziei luate in urma vorbirii lui Petru si mai ales a lui Iacov care a simplificat la maxim ce inseamna si ce are de facut un crestin in 4 pasi. (Fapte 15)

(Branham la cine a mers? La nimeni. Ca el si-a alungat toti prieteni din jurul lui care au vrut sa il ajute. El, sub masca ca este profet, si are de toate nu duce lipsa de nimic, nu a vrut sa dea nimanui socoteala, nu a vrut sa se corecteze, nu a avut un mentor, nu a avut un pastor la care sa asculte. - Fr. Neville, pastorul de la tabernacolul Branham, era ca o marioneta, un om deosebit de bun si bland, care din pacate si-a sfarsit cariera si viata intr-un ospiciu de nebuni. Am plans cand am auzit asta. Am sesizat ca foarte multi care sunt la mesaj au fost afectati de nevrotism, depresii, boli mentale, sunt morocanosi, tristi, deprimati, incruntati, nefericiti. - Lipsa unui mentor, pastor, care sa fie autoritate egala  este extrem de grava si de periculoasa pentru orice slujitor. Oricine care nu are pe cineva sau un comitet de oameni duhovnicesti caruia sa ii dea socoteala de slujire, de administratie, de propasire, de anumite gafe ce le face el sau membrii adunarii acel om este in pericol de a deveni un dictator, un razvratit si hot al banilor Domnului si inselator al sufletelor oamenilor. O zic inspre corectare nu acuzatie. Daca nu va spun adevarul in dragoste si cu inima curata nu va pot ajuta, dar eu tocmai asta fac. Sap adanc caci stiu ca aveti mare nevoie de ajutor.)

La fel, Petru singur primeste descoperirea ca Isus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu, dar pentru ceilalti apostoli prezenti acolo a fost suficient ca au auzit ce Petru a zis adevarul ca: Isus este Fiul lui Dumnezeu. 

Isus a acceptat credinta lor, nu avea nevoie de revelatia lor. Desigur putem avea revelatii minunate, dar acestea nu pot schimba adevarul biblic ca prin credinta in Isus suntem salvati. Branham si aici, a deviat grav. Pur si simplu nu a inteles Scripturile. A schimbat harul datator de viata prin credinta in Domnul Isus, cu revelatiile lui de tip profet-Mireasa-lege.

Nu toti trebuie sa aiba descoperire in acel fel, ci daca CREZI in ce auzi, este deja mantuire. Zic asta ca replica la minciuna lui Branham si cei de la mesaj, ca trebuie sa ai descoperirea nu stiu cui ca sa fi Mireasa. 

Aceste adevaruri si invataturi injumatatite si taiate si falsificate de catre Branham s-au nascut din dorinta lui de a se apara si de a justifica mandria si razvratirea in care cazuse. Adica el are descoperirea si restul nu. El prin asta este ceva special si altii nu. Lui i s-au dat privilegii "papale" si altora nu. Invatatura asta cu descoperirea in modul incomplet pe care Branham ne-a invatat ESTE FALSA. Asta este trufie, fratilor, sa zici ca daca oamenii urmeaza revelatia ta sunt salvati. Unde mai este Isus in povestea asta? 

Domnul rastignit fiind a salvat chiar si un talhar. Isus nu a predicat "Sufletele care sunt in inchisoare acum" in momentele lui de respingere si suferinta ca sa se razbune pe oameni. NU! Isus a predicat VIATA si mantuirea chiar si atunci. Acest stil de lucru a lui Isus plin de iubire si intelepciune pentru a castiga suflete, oriunde, oricand, nu s-a inteles niciodata in mesaj iar Branham il practica partial doar in anii '50. Dupa aceea predica doar cultul Miresei care e vrednica sa ajunga la cer pentru ca il urmeaza pe profet. Ce falsitate.

Oamenii de la mesaj traiesc in pacatul ignorantei fata de chemarea lor de a predica Evanghelia pana vine Isus. Branham a mintit oamenii ca harul s-a terminat odata cu mesajul lui si ca Mielul nu mai este pe scaunul de mijlocire de cand s-a ridicat sa deschida Pecetile. Asta da trufie.

Si cand Branham gasea ceva gresit la altii, nu se putea abtine sa nu tipe si sa le scoata repede in evidenta greseala si sa nu ii jigneasca. Dar daca lui i-ar fi spus cineva ceva...Doamne fereste ce istericale facea. El isi permitea sa critice pe altii, normal doar el era marele profet nu altii. Asta e fraza de profet sau de manipulator: "tu nu ai voie nici sa gandesti ceva gresit cand predica el la amvon caci drumul tau se deschide spre iad" ?. Asta a spus el. Smeritul frate Branham devine ingerul amenintator, impunator, razvratit si arogant. 

Ai grija, tu nu ai voie sa gandesti nimic impotriva lui caci tu ajungi in iad, sau hulesti. Oamenii nu au voie sa mai gandeasca, sa compare, sa se exprime, ci sa fie robotii programati ai lui Branham.

Fratilor, sunteti chiar atat de naivi? Ce isi poate dori satana mai mult de la oameni decat asa ceva? Nimic. Exact asta fac profetii mincinosi cu urmasii lor. Îi manipuleaza prin amenintare sa nu aiba curajul sa cerceteze.

Numai asa, cu o sperietoare mare de ciori, Branham poate sa isi exprime erorile si sa devieze de la Cuvant, sa inventeze nori si povesti siropoase confuze, sa se inalte pe sine insusi, sa isi dea nume pompoase de inger si profet Ilie, sa prezica fals venirea mileniului in 1977, sa plagieze si sa fure Epocile Biserici si Pecetile, sa jigneasca oamenii care nu il urmeaza, sa injoseasca femeile numindu-le scroafe, catele, etc. si asta dupa ce Domnul Insusi l-a mustrat aspru pentru ca face asa ceva.

El a putut cu usurinta sa arunce femeile in iad si ca merita sa fie parasite de barbati pentru ca au parul tuns, dar deloc nu ia fost greu sa fie partener de lucrare in Tabernacol cu cei doi homosexualii, Gene si Leo, care ne-au facut toate benzile cu mesajul lui. Și la fel de usor a anulat credinta si pocainta oamenilor in Isus, Fiul lui Dumnezeu care s-au pocait si sfintit prin sangele lui Isus, numai pentru ca acestia nu il urmeaza pe "marele Inger Branham". Ce tip arogant a devenit acest Branham.

Acum inteleg de ce cei de la mesaj au inclinatia asta dictatoriala, aroganta, mandrie, trufie. Noi nu dam socoteala la nimeni. Noi nu dam raport de activitate la nimeni. Fiecare face ce vrea, ce nu vrea, cand vrea, cand nu vrea si nu da socoteala nimanui de responsabilitatea lui ca slujitor intr-o adunare, ca slujitor public, caci Domnul ne-a chemat la slujire in mod public deschis, transparent, nu izolati si ascunsi dupa perdele de fumuri branhamiste sau altele. E convenabil, pentru oamenii care traiesc in stil neroditor, sa nu fie in randuiala, sa nu fie organizati, sau nu aiba un comitet caruia sa ii dea explicatii cand adunarea scade, cand apar probleme pentru care nimeni nu-si misca burta, sau cand nu are propasire. Ati creat, multi dintre voi fara sa stiti asta, locuri ideale pentru nesfarsite abuzuri si manipulare in forma continua.

Stiti ce ascundeti acolo fratilor? Zic sa va ajut nu sa va critic. Ascundeti lipsa de creativitate spirituala. Ascundeti mediocritatea. Lipsa de slujire. Lipsa de iubire. Lipsa de iertare. Va ascundeti ca Adam. Sunteti goi.

In afara de critica de jigniri si de idei mistico-apocaliptice false, nu aveti nimic cu ce sa oferiti un plus de valoare acestei lumii in nevoie. Voi nu dati valoare vietii cu nimic. Aveti cateva idei toxice, contradictorii intre ele insele, dar fara valoarea vietii umane si spirituale in ele. Nu va asemanati in nimic cu o biserica locala in randuiala biblica conform Cuvantului, in nimic fratilor.

Voi nu dati viata, valoare la nimic si nimanui. Dimpotriva, stingeti viata, incepand cu voi insiva. Am cunoscut oameni care erau mai simpli, mai buni, mai echilibrati mental, spiritual, cand erau la baptisti decat cum sunt acum. Nu cunoasteau atatea DAR ERAU OAMENI, nu roboti religiosi programati sa urasca pe oricine nu le crede ideile.

Inca nu e tarziu sa va treziti din razvratirea si eroarea asta a lui Branham. 

Sunt adunari care in 25 de ani nu au tinut o evanghelizare publica, nu au vizitat un spital, nu au hranit orfani, nu au imbracat pe cei goi, nu au facut nimic, dar au ascultat si retransmis tipetele de pe benzile nevrotice ale lui Branham. 

Si nimeni nu stie unde au mers zeciuielile. Bani nu, realizari nu, crestere nu, propasire nu, oameni transformati nu, prezenta Domnului nu, lacrimile caintei nu, iertari nu, impacari nu, marturii nu, nimic. Doar roadele prostiei si limitarilor umane, rasete ironice, aroganta, judecata nedreapta, barfa. Astea da, din plin, la ordinea zilei. 

Duhul Sfant nu a putut face nimic complet din cauza trufia noastra. Uitati-va mai bine in jurul vostru fratilor si analizati ultimii 10-15 ani din mersul lucrurilor.

Nu mai va dati cu pumnul in piept si mintiti din amvoane si pe Facebook ca Branham este Ilie si Inger si nu stiu ce. Va pierdeti timpul pretios, va risipiti viata valoroasa cu iluziile unor minciuni si falsitati. Cui ii pasa ce e Branham atat timp cat adunarea noastra nu are Duhul Sfant, e goala, nu are nici o viziune de slujire, de viata si de credinta? Cu ce ne ajuta branhamismul? Si daca nu este condusa de Domnul la ce ne foloseste sa repetam adunare de adunare niste idei false si vechi de acum 60 de ani.

Treceti la actiune PENTRU ISUS SI EVANGHELIE daca tot pretindeti. 

Pe EL Dumnezeu l-a dat sa fie Regele regilor si Domnul domnilor SINGURUL CARE ARE NEMURIREA. Va rog nu mai stati de-a moca, inmultiti talantul primit si asa dovediti credinciosie fata de Cel care vi l-a dat. Asa ceva nu are de a face cu nimeni decat cu ce Dumnezeu v-a dat voua personal sa infaptuiti. Fratilor dragi, nu mai stati ca parazitii, ca mortii, la umbra unui stejar mort de 60 de ani. VOI SUNTETI PIETRE VII IN CASA LUI DUMNEZEU. Alegeti sa slujiti lui Dumnezeu caci El e viu. 

Faceti diferenta si voi odata intre Branham si Isus:
1.
In primul rand, Domnul v-a iubit pana la moarte. Sunteti vinovati fata de El si totusi iubiti de El. L-ati respins, L-ati scuipat, L-ati batjocorit, L-ati rastignit si totusi EL VA IUBESTE. El nu v-a jignit si nici nu v-a acuzat pentru ce ati facut, dimpotriva EL VA APARAT MEREU, A MIJLOCIT PENTRU VOI. Noi am facut un lucru grozav de urat rastignind pe Domnul Slavei, totusi El pentru PACATUL NOSTRU A MURIT, SA NE SCAPE DIN EL. La URA SI RATACIREA NOASTRA EL NE-A RASPUNS CU IUBIRE. Nu a tipat la noi, nu ne-a judecat, nu ne-a lovit, nu ne-a barfit, nu ne-a respins ci ne-a spalat mizeria si ne-a iubit exact asa cum am fost de rai si nevrednici. Si in continuare la fel face ne transforma. Asta e Domnul Isus.

2. Pe de alta parte, Branham si urmasii lui, fereasca Dumnezeu, sa nu fi de acord cu ei la vreo tema biblica sau din mesaj. 
Is acrii, is salbatici, VA BLESTEMA PE LOC SI VA ACUZA SI VA AMENINTA SI VA JIGNESC SI VA BARFESC, SI VA ETICHETEAZA CU TOATE EXEMPLELE NEGATIVE DIN BIBLIE. DACA VA PERMITETI DOAR SA VA INDOITI DE UN SINGUR CUVANT CE BRANHAM LA PREDICAT ATI INCURCAT-O. Si in toate astea ce ei sustin ESTE APROAPE TOTUL FALS SI TOT EI SUNT CU GURA MARE.

Acum intelegeti de ce am ales prima varianta?


I-a intrebati pe cineva de ce Branham vorbeste tot aiurea si contradictoriu, la teme biblice mai ales? De ce Branham nu este echilibrat in vorbire, actiune? Sa vedeti atunci cum la iubirea voastra, veti PRIMI URA SI DISPRET. 


Exact invers fata de ce Biblia si Domnul ne da ca model de urmat. Vedeti deosebirea dintre Branham si Isus? 

Sau si daca nu acceptati ideile lor ciudate cu care formeaza noi linii in mesaj va eticheteaza in ultimul hal. Imi amintesc cand eram la un pastor in Londra si cand am mers acasa in masina mi-a spus ca Domnul i-a descoperit lui fr Coleman ca oricine nu crede in 7 tunete este un drac si ca curand Dumnezeu va dovedi ca miscarea asta a celor 7 tunete este adevarata. Mi s-a strans inima, caci in urma cu o ora, la adunare, el vorbise despre dragostea de frati si iubirea de oameni. La ei toate acestea sunt doar fraze biblice dar fara o reala insemnatate de a le aplica atunci cand este necesar. Coleman a murit apoi cu multe profetii neimplinite, in boala, grave esecuri in adunare si in suferinta. Si gasca lor s-a spart, multe lucruri spuse de acesta si ceilalti ramanand ratacite.

Vedeti diferenta dintre iubirea neconditionata a lui Dumnezeu si manipularea lui Branham si a celor ce il urmeaza?

V-au intoxicat cu teoria conspiratiei, ca cineva va prigoneste daca nu credeti in trinitate, va manipuleaza cu stiri despre cu sfarsitul lumii, cu cifre, cu reconstructia Ierusalimului, cu rapirea, papa de la Roma, Hillary Clinton, unirea religiilor, etc. Cand Domnul a zis clar: "NU ESTE TREABA VOASTRA SA STITI ACESTE LUCRURI." Ei nu au alte subiecte decat astea si ca sa arate ca sunt goi spiritual predica politici religioase din istorie si stiri  TV negative.


Observati, va rog, atent, stilul de lucru creativ, constructiv, iubitor, al Domnului Isus si al apostolilor si vedeti apoi stilul distructiv, otravitor, nevrotic al lui Branham si urmasii acestuia.

Pe cine alegeti fratilor? Trebuie sa alegeti din nou astazi. Trebuie sa va taiati din nou imprejur in inima voastra.

Ce va tine atat de legati de preputul vostru vechi? Nu vreti sa vedeti Cine este Acela care merita TOTUL din partea voastra? Inca nu ati cunoscut pe Domnul? Ati cunoscut doar cateva taine despre El? Se poate si asta.

Am o intrebare pentru voi toti.

Daca ceea ce v-a convins sa veniti la mesaj s-a dovedit fals (Ilie, Inger, Luca 17, norul, epocile, etc) ce va mai tine acolo?

Botezul apostolic si invatatura despre D-zeirea suprema a Domnului Isus NU SUNT REVELATIILE lui Branham. 
Samanta sarpelui nu e revelatia lui, 
Epocile bisericilor nu sunt revelatiile lui, 
Casatorie si divort nu e revelatia lui
Cele 70 de saptamani ale lui Daniel nu sunt revelatia lui, 
El nu este Ilie,
El nu este mesia,
El nu a rupt Pecetile,
El nu a fost in acel nor in 28 februarie 1963,
In apocalipsa 10 nu exista prezent acolo nici un inger al 7-lea.
APROAPE NIMIC DIN CE NI S-A SPUS NU ESTE ASA. 
Multe din acestea sunt, ori false, ori fals interpretate, ori sunt reale dar preluate de la altii.

Intreaga poveste despre mesaj este falsa.

Povestea siropoasa si mincinoasa pe care o auziti in fiecare duminica si cu alte ocazii care spune: "multumim lui Dumnezeu ca a trimis un profet, pe Ilie promis in Maleahi 4:5,6 in aceasta generatie, sa descopere taina cutare, taina cutare" NU ESTE ADEVARATA.

Povestea este falsa! Invatatura este falsa! Sistemul creat de ele este tot fals, nu ar putea fi adevarat. Oamenii devin tot mai falsi si acrii si rautaciosi, fara caldura divina, fara bunatate, CI EXTREM DE TOXICI, duri, nenascuti din nou dar ei predica cu mandrie mesajul lui Branham "ACUZATIA" lovind pe toti.

Daca este adevarat ca Branham a fost trimis, MESAJUL LUI spus in 1933, ERA este lamurit ce insemna de catre ingerul din 1946: "Mesajul tau este sa duci vindecarea divina natiunilor.... Îti vor fi date doua semne...in cel de al doilea OAMENII VOR CREDE." Si asa a si fost.

Deci ingerul ii numeste pe oameni CREDINCIOSI, dar Branham nu s-a multumit cu ce a primit, el a vrut MAI MULT. 

Nu i-a zis ca e Ilie, Fiul Omului, nici ingerul al 7lea. Faceti legatura intre aceste doua lucruri din 1933 si 1946.
 
A vrut sa fie proclamat Ilie, ingerul-mesager, cristos Branham, Dumnezeu din nou in trup al acestei zile, etc. Asta nimeni nu i-a spus sa faca, ba chiar dimpotriva, Domnul l-a avertizat de multe ori sa se pocaiasca, sa inceteze tipetele, cu critica, cu acuzatiile, cu mandria, ca daca nu, va permite satanei sa-l loveasca cu moartea. 

Exact ce Domnul NU a permis nicidecum satanei sa-i faca lui Iov, adica sa-l omoare a permis pentru Branham. Apoi Branham a murit. Asa cum Hagin si Anna Schrader profetise ca pana la sfarsitul anului 1965 Branham va muri. 

De Craciunul din 1965 deja era mort dupa o lovitura napraznica intr-un grav si trist accident din care sotia lui, fiica lui, Sarah, si baiatul Iosif abia au scapat.

Explozia din viziunea lui spusa in predica "Domnilor este acesta timpul?" si tipetele lui Iosif s-au implinit aici la accident, nu la deschiderea Pecetilor, caci Iosif nu fusese cu el la vanatoare in perioada 6-9 martie 1963. Initial Branham bine spusese ca acea explozie va fi moartea lui. Dar apoi a negat, dar asa a fost de fapt.

Doriti sa slujiti unui sistem fals numit branhamism, nesupus lui Dumnezeu, arogant, mandru, dupa ce aflati si verificati aceste lucruri? Ce-i cu voi fratilor? 

Acum stim ce trebuie sa stim. Inainte am slujit sincer la ce credeam ca e adevarul, dar acum daca stim, ce decizii luam? Sa continuam sa spunem oamenilor ceea ce nu e adevar? Eu aici nu am mai putut continua cu mesajul. Uneori am fost mai neglijent recunosc am gresit multe, dar nu pot sa MINT OAMENII CAND STIU ADEVARUL. Asa ca m-am retras linistit de la mesaj. 

Acest blog nu ar fi fost niciodata daca Nelu Dascal, blogger la: behaituloilor... nu m-ar fi tot atacat pe blogul meu motivational. Cititi mai mult aici: Cum am inceput acest blog?

Dumnezeu a pus in voi semintele maretiei de a sluji cu iubire si adevar unei lumii pierdute, de a iubi pe cei de neiubit si de a duce Vestea Buna pana la marginile pamantului. DUMNEZEU NICIODATA NU V-A CHEMAT sa fiti urmasi razvratiti ai lui Branham si sa il predicati pe el. Branham nu are nimic sa va dea mai mult decat Domnul Isus Cristos va ofera. Nu exista nici o singura lipsa in Domnul. Totul este din EL PRIN EL SI PENTRU EL. 

El este taina lui Dumnezeu descoperita acum 2000 de ani pentru ca oricine crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica si sa fie numiti fii si fice ale lui Dumnezeu prin HAR, nu prin mesajul sectelor izolate, depresive si intunecate.

Am discutat odata cu un pastor baptist si mi-a zis ca lui ii e foarte bine ca au plecat cativa de la el din biserica, la Branhamisti, deoarece aia erau tot oameni cu probleme. Asa ca mi-a multumit sincer ca am raspandit branhamismul in Romania. El citise cartile ce le-am facut cu viata lui WMB.

El crede ca noi suntem ca si stiucile intr-un lac ce curata lacul de pestii bolnavi, morti. Si noi curatim adunarile lor de toti oamenii razvratiti, rai, carcotasi, nemultumiti, mediocrii, cu afectiuni psihice. Unii care cauta functii, pozitii, avantaje pe care la ei nu le pot obtine decat schimbandu-se, daca devin seriosi, de valoare, studiind, daca se corecteaza, se maturizeaza, si slujesc, iar branhamisti asa ceva nu fac. Acestia urasc educatia de orice fel si o catalogheaza ca fiind de la diavolul.

Ma lasat cu gura cascata acest pastor. Mi-a dat o revelatie :)). O dau mai departe acum.

Am observat ca mesajul lui WMB atrage, in mare masura, oameni cu afectiuni psihice, razvratiti, ne-educati, nemultumiti de soarta lor, lipsiti de incredere de sine, oameni inculti, de slaba calitate, irationali, orientati inspre fantastic, mistic si fanatism. Sau sunt si multi oameni normali, unii chiar minunati, dar care cred in mod fals ca tot ce se prezinta despre mesaj este adevarat. 

Ei bine, dragi frati si prieteni, in acest blog puteti gasi informatii care va pun la test credinta voastra in Cuvantul lui Dumnezeu. Va arata inclinatia voastra adevarata. Va descopera unde este inima voastra cu adevarat. Credinta voastra este zguduita, stiu. De aceea unele comentarii spun: "Frate Lica lasa-ne in pace, nu ne mai tulbura." 

E tulburator, stiu, sa afli dupa zeci de ani de mesaj, ca ceea ce credeai ca e stanca, sunt de fapt paie care ard usor in focul testului pe care vi l-am dat aici pe blog.

Draga cititorule, daca urmezi mesajul lui WMB, te intreb ceva: Pentru Domnul Isus, "Ţi-ar fi greu să arunci înapoi cu piciorul într-un ţepuş?”

89 de comentarii:

  1. Fratel imi place asta foarte mult si m-a miscat. Dumnezeu sa te binecuvinteze frate.

    "Treceti imediat la actiune PENTRU ISUS SI EVANGHELIE. Pe EL Dumnezeu l-a dat sa fie Regele regilor si Domnul domnilor SINGURUL CARE ARE NEMURIREA. Va rog nu mai stati de-a moca, inmultiti talantul primit si asa dovediti credinciosie fata de Cel care vi l-a dat. Asa ceva nu are de a face cu nimeni decat cu ce Dumnezeu v-a dat voua personal sa infaptuiti. Fratilor nu mai stati ca parazitii la umbra unui stejar mort de 60 de ani VOI SUNTETI PIETRE VII IN CASA LUI DUMNEZEU.''

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos spus! Din fericire si aici se aplica ceea ne ne-a spus Domnul Hristos:Dupa roade ii veti cunoaste,sau ""litera omoara dar Duhul da viata"".

    Degeaba au ei asa zise revelatii si descoperirea D-zeirii care defapt nu este nici o descoperire fiindca nimeni nu m-a lamurit cum este cu versetul:""Domnul a zis Domnului Meu.."" Psalmul 110 sau viziunea lui Daniel din cap.7:13 cu Cel Imbatranit de Zile si acel fiu al omului care vine inaintea Celui Imbatranit de Zile si i se da,atentie:
    ""Stapanire peste toate popoarele""!...dar cu toate acestea tipa si urla ca ei au...adevarul si descoperirea...:)) Sunt doar o secta de tot rasul si nimic mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi astia care va indoiti de Mesaj sau il credeti pe jumatate, va invit sa intrati pe bloguri cu argumente contra Bibliei. O sa vedeti daca aveti o minte fireasca fara Duh Sfant, o gramada de contraziceri. Daca va luati la contraziceri cu atei va vor inchide gura, deoarece ajungi la anumite lucruri supranaturale pe care nu le poti explica, deoarece Supranaturalul nu se explica ci se crede ! La fel este si cu Mesajul. Esenta si valoarea Mesajului este strict de la Dumnezeu si nu se contrazice. Merge mana in mana cu Biblia... Cei care citesc Mesajul si sunt sinceri, inclusiv Lica, va declara ca nimeni altul nu il poate prezenta pe Cristos sau sa predice salvarea, mantuirea, iertarea pacatelor etc. mai bine de cum a facuto Branham. Cele mai mari tipologi si pilde Dumnezeu lea adus la lumina prin fr. Branham. Noi stim ca toti marii lideri denominationali din romania citesc predicile fratelui Branham si predica ideiile lui in biserici si au o mare trecere inaintea oamenilor. Unul din ei e Pustan... defapt sunt toti. Nu zice de unde se inspira, dar noi care citim Mesajul stim. Asa ca fratilor TREZITIVA. Nu va grabiti sa aruncati predicile fr Branham... Aruncand Mesajul sar putea sa faceti aceiasi gresala care sa facut cu Piatra din capul unghiului, pe care au lepadato zidarii. Punetil deoparte. Rugativa si Dumnezeu va va descoperi mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce este mesajul si ce e adevarat din mesajul lui Branham?

      - Raspunde-mi biblic, corect, SI MA TREZESC SI MA POCAIESC DE INDOIALA MEA.

      - TU VEI FACE LA FEL DACA NU RASPUNZI CORECT ?

      Ștergere
    2. nu mai mintiti oameni ca raspundeti inaintea Domnului Dumnezeu

      Ștergere
    3. PACEA DOMNULUI ISUS - am fost 3 ani intr-o biserica mesaj , deaceea vreau sa va inpartasesc o lista de EREZII >
      LUCA 16.16 > 16 Legea şi prorocii au ţinut până la Ioan; de atunci încoace, Evanghelia Împărăţiei lui Dumnezeu se propovăduieşte; şi fiecare, ca să intre în ea, dă năvală.
      PROPHET in engleza > e proroc in romana
      MESAJUL LUI BRANHAM - am sa va pun la dispozitie o lista de Invataturi extrabiblice care se pun EGALE sau mai presus de BIBLIE, cuvantul lor,MESAJUL OREI dat de un "inger" > la fel ca mahomed , john smith si elen white
      - Daca crede cineva ca exista vre-un proroc predestinat neamurilor in vechiul testament pt. vremea de pe urma ,in duhul lui ILIE si American pe deasupra, cand TOTI din biblie erau EVREI, care sa mai aseze ceva NEAMURILOR sau sa mai descopere ceva neclaritati BIBLICE, se insala amarnic
      - in primul rand MALEAHI 4.5 trebuie RECITIT nu SCOS din text SI servit ca suport biblic acestui "PROFET", trebuie citit cu primul capitol, si se observa foarte clar cui ii este adresata aceasta promisiune, ....poporului ISRAEL, …..daca vreti sa fiti sub lege sunteti blestemati,daca credeti IN ISUS HRISTOS sunteti in HAR si aveti mantuirea.
      - trebuie restabilite lucrurile pt.EVREI, nu pt.NEAMURI, ei nu au acces la mantuire, pt. ca l-au refuzat pe Hristos, ....ramasita lui ISRAEL v-a fi mantuita, ASA CA e nevoie de o restabilire, la necazul cel mare cand cei 2 maslini , prin puterea lui ilie vor intoarce inimile copiilor la parinti , ......noi avem apostoli, care IERARHIC VORBIND sunt peste proroci,asa ca ascultati de EVANGHELIE , nu de 1001 PREDICI a unui proroc din cei multi FALSI din biblie care vor fi in vremea sfarsitului si vor amagi pe multi.

      Ștergere
    4. 2 LISTA CU GRESELI TOXICE pt sufletul tau

      - "DZEU A SCRIS 3 BIBLI, 1 ZODIACUL , 2 IN PIRAMIDE SI A 3 IN CARTE pred.ADOPTIA 1960 22 MAI" E 91 62-0124
      - OAMENII NU VOR AJUNGE PE LUNA - neil amstrong 1969 DA
      - "A FOST A DUS LA EST PT. A DESCHIDE CELE 7 SIGILI ALE LUI DZEU DE 7 INGERI IN FORMA DE PIRAMIDA" - PRED COMANDAT DE 7 INGERI PUTERNICI
      - "LA 1.AN SI 3 LUNI SAU 1.AN SI 6 LUNI a fost prima lui descoperire, va sta langa oraselul NEW ALBANY" , pacat ca era singura prorocie adevarata dar nu avea DISCERNAMANT
      - "TATAL LUI A MURIT CAND ERA UN COPIL" - DAR EL DEFAPT AVEA AVEA 36 DE ANI-
      - ‘’ Puteti avea botezul cu Duhul Sfant in fiecare ora din viata voastra, si sa fi pierdut si sa te duci in iad” 65-1207
      - CELE TREI duhuri din apocalipsa sunt Nazismul Fascismul si Comunismul preschimbat apoi in Trinitate
      - TOATE CELE 7 PROROCII plus alte cateva , care le-a avut in micul templu masonic, au dat gres, ISTORIC VORBIND, sau spus mult timp dupa eveniment , au fost inconsecvente in repetare, AU DAT GRES......le gasiti pe http://en.believethesign.com/index.php/Prophecy
      toate investigatiile facute sunt dela sursa, fost site pro BRANHAM
      - PLAGIAT - ce stiti despre epociile bisericii e defapt CLARENCE LARKIN pastor baptist - cautati pe net
      - PROFETIA – Cum rechinii vor inota in LOS ANGELES inainte ca Branham sa fie un om batran, - FALS
      - PROFETIA – Cum ingerul al 7-lea v-a fi in viata la venirea Domnului Isus Hristos – mort deja de 50 de ani - FALS
      - CAPERNAUM este in mare - FALS
      - inchinarea la inger – WMB a cazut cu fata in jos ……de ce ingerul nu-l mustra ca si pe IOAN din Apocalipsa
      - daca ii faci pe oameni sa te creada , a zis ingerul la branham , nici o boala nu v-a sta in cale , nici chiar cancerul" vedeti- Nebiblic

      Ștergere
    5. - sexul nu a fost in planul original
      - TREBUIE sa Studiem conform Branham - Astrologia, Piramidologia , Numerologia, necromantia , wicca - are ceva DE OCULT - pe langa vulturul lui HORUS - adica ZEUL RA > LUCIFER < , ca si piramidele care sunt cele mai importante simboluri mistice, .....coincidenta la fel ca si Masonul T.C Russel de la martorii lui Jehova acelasi tip de piramida troneaza si pe mormantul lui branham
      - Necromantia - a vorbit cu sotia si fica sa langa pat fiind treaz – nu intr-o viziune - antibiblic
      - daca sotia ta isi taie parul - tu poti divorta de ea conform cu mesajul - FALS
      - daca un barbat are parul lung a cazut din har - exemplu messager . AL 6 LEA JOHN WESLEY???
      - "ILIE ACESTOR ZILE ESTE ISUS HRISTOS" 65-1127B - umil dar smerit cu ceva complex de DIVINITATE
      - EL ESTE ILIE DIN APCALIPSA si MALEAHI 4.5 - FALS
      - FOLOSIREA MESAJULUI CA ARMA - DOAR MIREASA are Descoperirea
      - DACA NU AI "descoperirea" pierzi rapirea, si mergi in Necazul cel Mare - si daca iesi > de la Ei primesti SEMNUL 666 in organizatie,
      - Martorii lui Branham – mesajul este ABSOLUTUL lor , punand cuvintele lui Branham mai preSUS sau cel putin EGALE cu BIBLIA
      - STIATI CA? WMB – prima biblie a fost ZODIACUL pred.53-0403 55-0522 60-0522E
      - SEMNUL 666 - TOATE cultele il au deja- dar si el tot de acolo a iesit - biserica BABTISTA - ideea e ca nu poti sa mai scapi de EL pt ca nu e IERTARE la fel ca si in cazul pacatuirii impotriva duhului sfant
      - FRICA SI AMENTINTAREA – sunt uneltele de control a enoriasilor , prin Necunoasterea Cuvantului, trecerea peste ce “ESTE SCRIS”, vorbirea impotriva ‘’profetlui’’ fiind o blasfemie, manipuland crendiciosii si dand nastere la Dezinformare, ,Dispret fata de altii, Dezbinare, Discreditare, Discordie si CONFUZIE spirituala
      - Iadul nu este ETERN – tine doar cateva secole - FALS
      - Branham e ETALONUL Bibliei , prin Lentila sa avem descoperirea cuvantului, practic, Biblia e incompleta, Insuficenta ,neanteleasa si nedescoperita fara acest om, …….Blestemat e omul care se increde in om !
      - NU ARE > un limbaj Clar, Cooerent, si provoaca un efort psihic pentru descifrarea mesajului care de multe ori e incalcit, stufos si deviant de la scripturi ……..atentia de la Biblie este mutata pe opuscule si Brosuri, 1100 cel putin in ENG
      - O adevarata viziune te lasa fara puls cateva ore pred.60- 0717 - FALS
      - Corpul Uman este facut din 80% apa si petrol pred.65-0919 - FALS
      - La fel ca si C.T. RUSSEL si WILLIAM B este profetul al 7 – lea – unde sunt mesajele celorlati 5 messageri?
      - Femeile au o coasta in plus fata de Barbati “ - FALS
      - Pamantul are 4 colturi - FALS
      - Soarele se invarte in jurul Pamantului - FALS
      - A PREZIS > in 1977 v-a incepe cei 1000 ani si America v-a fi in ruina ………nu EXISTA PROFETI prezicatori in Biblie, …. o fi , nu o fi , probabil, poate ca, un fel de………
      - linia de sange a evreilor este cea mai curata de pe fata pamantului astazi pred 56-1125 - FALS
      - Declaratia sa> Puteti sa va alaturati unei loji masonice>>>adica satanice>>> atata timp cat ramaneti un crestin. - FALS
      - in 1964 a spus ca 5 din cele 7 profetii erau inplinite…….mai ramanea deci cea cu America si femeia la putere sau los Angeles probabil…….masina fara sofer oricum nu a fost beatlle de la vw, pt. ca deabia prin 2005 cei de la google si vw au reusit sa faca primul prototip suv, fara sofer si teleghidat de la distanta, Iar forma de ou o sa fie improbabila pe strazi in viitor, pt. ca nu la toti plac ouale……iar prezicerile trebuiau in loc de o masa de dame sa fie descoperite intr-un PS3, DVD , GPS, LED,4G, MP3 ,IPAD, sensori si INTERNET lucruri banale acuma

      Ștergere
    6. - Darurile Duhului Sfant si Chemarile sunt fara Pocainta, - FALS
      - Samanta Sarpelui – inprumutata din Kabala Evreiasca
      - “Profetii cei Mari nu pot fi Judecati “ …..wmb -
      Lista poate continua……, Nu ma impresioneaza Mari Minuni si Vindecari , pt. ca vor fi Profeti Mincinosi care vor face asta , ‘’ESTE SCRIS ‘’ BIBLIA e unicul indreptar si unica harta spre CER si Mantuire ,multe cai pot parea bune dar in final Ratacesc de la Adevar , nu e nevoie de nici un Aditiv pt. a face Cuvantul mai Comestibil , trebuie sa ramanem in Scripturi , la ‘’CE ESTE SCRIS ‘’fara sa Rastalmacim si sa ceremDuhul Sfant pt a avea lumina,unt de lemn in cadela, care este viza noastra spre RAPIRE in Tara Domnului Nostru Isus Hristos.
      -
      DEUTRONOM 18 – > 20 Dar prorocul care va avea îndrăzneala să spună în Numele Meu un cuvânt pe care nu-i voi porunci să-l spună, sau care va vorbi în numele altor dumnezei, prorocul acela să fie pedepsit cu moartea.”
      21 Poate că vei zice în inima ta: „Cum vom cunoaşte cuvântul pe care nu-l va spune Domnul?”
      22 Când ceea ce va spune prorocul acela în Numele Domnului nu va avea loc şi nu se va întâmpla, va fi un cuvânt pe care nu l-a spus Domnul. Prorocul acela l-a spus din îndrăzneală: să n-ai teamă de el
      - TRIMITERI IN SFINTELE SCRIPTURI>
      GAL 1.-9 1 IOAN 2.-22 2COR 11.-14 EZECH 22. 28-31 ISAIA 30. 8-10 IER5. 30-31 DEUTR 13. 1-3 MATEI 7.-15 MATEI 7.22 2 PETR 1. 20-21 2.1-3 1 IOAN 4 .1-3 1COR 14.32-33 MAT 24. 23-27 APOC 13. 13-14 APOC 16. 13-14
      FACEBOOK https://www.facebook.com/friends/requests/?fcref=rup
      PACE

      Ștergere
    7. Astea sunt doar cateva, problema e mult mai mare,frate MAX!
      Problema cea mai grava nu sunt munciunile lui cu modificarea cuvantului(biblia) .
      A rastalmacit Geneza si Apocalipsa ce e mult mai grav decat minciunelele lui.
      Daca citesti acest blog o sa gasesti mult mai multe greseli fatale!

      Ștergere
    8. Shalom frate MAX likenoother.
      Bine ai venit pe acest blog!
      De unde esti?

      Ștergere
    9. Hei Max !

      Bine ai venit pe blog.

      Ma bucur ca te alaturi curajosilor, cu comentarii prin care arati ca stai de partea Adevarului biblic acum si ca ai iesit si tu din secta branhamista.
      Slava Domnului.

      Nu vad ce pagina e cea din Facebook.

      Ștergere
    10. Pacea Domnului
      Pagina pe facebook o sa fie cat de curând finalizata
      Deocamdată sunt câteva fotografii cu braham si ce a spus el in romana
      Îmi mai trebuie sa traduc si sa mai creez câteva imagini, care fac mai mult decât 1000 de cuvinte, care o sa apară pe tot googlul in search imagini, vreau ca toți să știe Adevărul despre El, pagina facebook se cheamă ---- William Branham Investigat. , dați accept si veți vedea fotografiile
      Pace

      Ștergere
    11. Woaw. Esti curajos frate.
      Locuiesti in Romania?
      De cand ai inteles ca "mesajul orei" este frauda si nu este adevarat? Sunt curios.

      Ștergere
    12. Incepe razboiul anti-mesaj si in Romania?

      Ștergere
    13. Eh razboi. Nu.
      E vorba de intelegerea normala, biblica a lucrurilor duhovnicesti.

      Ștergere
    14. Every doctrinal error is accepted as long as you can quote Branham to support it. During his ministry, it has been said God sent Kenneth Hagin, Oral Roberts and other mighty men of God in order to rebuke and correct Brother Branham but to no avail. 1965, the year he passed away was said to have been prophetic in the sense that God had stated, through Rev.Hagin, that if he continued in his error, he would not exceed that year.

      Ștergere
    15. Vindecarea prin credinta a adus WMB.Asta a fost scopul lui si asta i sa spus sa faca.Dar el a vrut mai mult decat i sa dat si a inceput sa se bage in lucruri care nu le cunoaste...Ca si cum eu sunt calificat ca si inginer si incep sa profesez chirurgia.Produc doar haos in urma mea.

      Branham a fost calificat pentru vindecare.Asta i sa spus si de catre inger.Nu i s-au dat alte indicatii.Dar a inceput sa faca pe invatatorul si a produs un haos fiindca nu avea capacitatea necesara de a face asta.

      El trebuia sa aduca vindecarea ca un dar pentru toata Biserica Universala a Domnului.Adica nu daor pentru una locala ci pentru toti crestinii de pe pamant care alcatuiesc Biserica Universala.D-zeu stie care sunt in adevarata biserica si care nu.Deci nu mai era necesara inca o secta,o miscare ....ce sa mai spun de spiritul de separatism care o caracterizeaza. Nici pe departe nu acesta era scopul lui D-zeu cu Branham.

      Ștergere
    16. MAX likenoother DOMNUL IESHUA SA FIE CU TINE IN DEMOLAREA ZIDURILOR BRANHAMISTE. Ai luat o decize foarte buna sa parasesti secta ce propovaduieste inchipuiri bolnave dinafara Bibliei.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia sa imi raspunzi la subiect, nu sa-ti despachetezi emotiile tale negative si prejudecatile branhamiste, atacuri aiurea si insinuari, ca nu ma impresioneaza.

      - Esti un suflet rau. Eu nu te-am jignit cu absolut nimic. Ti-am cerut sa imi spui ce e mesajul si ce e adevarat din mesaj.
      - Toti, dar toti sunteti asa. in loc sa purtati o simpla discutie in cautarea adevarului, incepeti sa etichetati pe altii.
      - ASTA E SEMNUL BRANHAMISMULUI IN VOI: OTRAVA CONSTANTA, ACUZATII CONSTANTE, PREJUDECATII NON STOP.

      Tu nu stii ca Biblia se numea Cartea Dreptului? Tu nu stii ca trebuie sa asculti si sa dialoghezi cu cel cu care ai o divergenta? Trebuie sa dai aceeasi sansa aproapelui tau ca si tie? Tu nu stii ca nu ai voie sa etichetezi pe semenul tau pentru care a murit Cristos doar pentru ca el nu este de acord cu tine?

      NICIODATA NU VETI FI CAPABILI SA INTELEGETI ABC-ul Bibliei si al bunului simt? Nici macar dupa atatia ani sa vad o schimbare la voi cat de mica? Tot spini sunteti. Toti loviti tot timpul in altii.

      Sunteti chipul si asemanarea lui Branham in starile lui nevrotice si depresive.

      Tu nu stii ca sistemul roman pagan l-a salvat pe Apostolul Pavel din mana FANATICILOR RELIGIOSI ? Daca un sistem pagan a dat sansa lui Pavel sa se apere in fata Cezarului, cum de voi asa pretinsii alesi si Mireasa, nu sunteti in stare de lucruri mai mici si mai simple decat ce au facut romanii?

      Ștergere
    2. Cei din timpul lui Branham, l-au iubit, respectat si sponsorizat timp de peste 20 de ani. I-au cumparat casa, masina, cadillac, haine, mii de cadouri, i-au dat bani, i-au iubit si respectat familia, etc.

      - Acestia nu l-au parasit pentru invatatura Dumnezeirii supreme a lui Isus sau ca invata sau nega trinitatea, sau botezul in Nume nu in titluri, sau vindecari, nu, nu deloc, ci pentru inaltarea lui proprie, pentru aroganta lui de a pretinde crestinilor sa recunoasca titlurile pompoase pe care singur si le-a dat (Inger, Ilie, Fiul Omului, cristosul orei, profet infailibil, etc) și pentru ca spre sfarsitul vietii lui a pretins ascultare si supunere oarba de la oameni.

      - A pretins ca el este absolutul si ca doar el detine absolutul. Dar, din fericire, cu argumentele lui ieftine l-a facut pe Gordon Lindsay si pe alti prietenii ai lui sa zambeasca si sa dea tristi din cap la noile lui aberatii. Branham a pretins ca oamenii sa creada tot ce el spune, altfel vor fi judecati. El i-a acuzat, i-a batjocorit, i-a etichetat negativ, i-a criticat fara limite.

      - Branham a facut cu oamenii exact ceea ce Isus i-a spus lui sa nu mai faca, adica sa judece si sa critice. Dar asta si Biblia ne-o spune. (nici chiar ISUS nu a facut asa ceva cu persecutorii Lui cand a fost respins, batjocorit si chinuit in ultimul hal iar in final rastignit. SI ISUS ERA NEVINOVAT.)

      - Si culmea ironiei este ca tot Branham se credea victima, se considera respins si dramatiza acest aspect sa impresioneze publicul. ("Că si pe Isus l-au respins altii din cauza Cuvantului".) Nu ma mai mir cu cine semanam atat de mult, fratilor. Suntem grav afectati.

      - Prin asa atitudine, Branham a ajuns pana acolo incat s-a bagat intre Dumnezeu si oameni, in locul lui Cristos ca Mijlocitor.

      - De aceea astazi, puteti vedea si la comentariile urmasilor lui Branham din acest blog dar si la ei in adunari, lipsa de maturitate spirituala.

      - Pentru ei NU CONTEAZA CA TU AI MIJLOCITOR SI MANTUITOR PE DOMNUL ISUS, SINGURUL STAPAN SI DOMN. ATAT TIMP CAT NU CREZI IN PROFET SI MESAJUL LUI TU NU AI VALOARE PENTRU EI. Asta este unul din semnele principale ca ei sunt pierduti si traiesc in minciuna.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. No da de ce sari asa?

      Orice activitate si proiect are nevoie de bani sa functioneze.

      - Asa ca daca vrei, poti fi tu unul din sponsori mei.

      - Am cateva cereri, retete de medicamente, oameni care nu au bani sa-si achite curentul, apa li s-a taiat, copiii nu au tenisi umbla cu slapi.

      - Tu functionezi fara bani?

      - Adunarea ta aduna bani?
      - Adunarea ta da zeciuiala?
      - Apostolii adunau bani si ajutoare?
      - Profetul tau folosea bani?
      - Pastorul tau are bani?
      - Tu ai nevoie de bani?

      La mine iubirea de bani nu este o problema.

      - Nu sa ma scot in evidenta dar cand am avut miliarde si firma si fundatia functiona foarte bine am dat si ajutat oamenii, nu am tinut averE pentru mine, am tiparit brosuri, zeci de mii, numai din bani proprii si am fost la fel de ok, deschis si sociabil ca si acum cand traiesc bine si doar normal.

      Asa ca lasa invidia, atacurile si frustrarea branhamista.

      Ti-am mai zis: Tu nu stii ca Biblia inainte se numea Cartea Dreptului?

      - Inainte de a acuza, este bine sa ma intrebi sa afli de la mine care este dorinta mea vis a vis de proiectele ce le am si apoi sa tragi o concluzie nu sa fii atat de toxic.

      Nu trebuie sa ai prejudecata ca interlocutorul tau te minte. Dpdv psihologic si biblic ai o problema cand gandesti asa.

      Bani sunt de folos mai ales in cazuri cu care ma ocup eu.

      Iubirea de bani si lacomia sunt pacate. Banii nu.
      Sa ne pazeasca Domnul pe fiecare.

      Apropo de bani.
      Am o urgenta chiar acuma. MA AJUTI?

      O familie este pe cale sa fie evacuata din casa din cauza datoriilor si un bolnav mi-a dat reteta lui care costa 287 RON sa i-o rezolv.
      Si un tanar la inchisoarea din Bistrita are nevoie de ajutor.

      Nimeni nu l-a putut ajuta pe cel cu reteta.

      Astept donatia si implicarea ta in aceste doua cazuri.
      Dar lista este mare.
      Daca vrei sa ajuti oamenii scrie-mi.

      Shalom.

      Ștergere
    5. Apropo de bani.

      - Stiai ca adunarile de la mesaj sunt cele care fac evaziune fiscala, liderii lor accepta bani de zeci de ani, dar ilegal, deoarece nu inregistreaza veniturile intr-o fundatie sau asociatie si nici nu prezinta raport de activitate adunarii. Stiai ca evaziunea fiscala se pedepseste cu ani grei de inchisoare?

      Adunarile nu stiu nimic.
      Cati bani au intrat?
      Pentru ce sunt banii respectivi?
      La ce se pot folosi?
      Ce ne cere Biblia in acest sens?
      Cum putem fi cei mai buni si eficienti administratori peste ce ne pune Dumnezeu responsabili?

      Fratilor si dragi prieteni cu draga inima doresc sa va ajut.

      - Daca doriti consiliere gratuita ca sa intrati in legalitate si in randuiala divina ma puteti contacta si va ajut.

      Ștergere
    6. Stai linistit ca adunarile de la Mesaj nu fac evaziune fiscala. Sunt grupuri mici de oameni saraci care abia reusesc sasi plateasca chiria la locul de adunare, si multi din ei se aduna in apartamente.

      Ștergere
    7. - Sunt adunari care au posibilitati mari si prospera, si asta e foarte bine ca nu datorita lui Branham sunt asa ci numai bunatatii divine, si ar fi pacat sa aiba probleme, fie cu dezbinarea, sau pentru evaziune ca si Branham care era cat pe ce sa intre.

      - Toate colectele si zeciuielile trebuiesc inregistrate si raportat semestrial, sau anual, cheltuielile membrilor, adica celor care au contribuit.

      - La anumite proiecte tot poporul trebuie sa voteze impreuna.

      - Invatati din greselile altora si dati Cezarului ce e al Cezarului si lui Dumnezeu ce e a lui Dumnezeu.

      Va ajut sa va faceti asociatii non-profit, ca si Branham si-a facut inca 3 la urma, dar din pacate i-au trebuit 30 de ani sa vada utilitatea unei organizari dupa randuiuala biblica.

      NU STATI NEPRODUCTIVI CI FACETI TOTUL PENTRU A AVANSA IN LUCRUL DOMNULUI.

      Si asta e parte f importanta si corecta.
      Va ajut fratilor, fara bani si fara plata.

      Pun la dispozitia Domnului experienta mea sa va ajut.

      Ștergere
    8. urmati pe Domnul Isus Hristos El a murit si inviat

      Ștergere
  5. Tu, care esti mare credincios, blamand omul prin care Dumnezeu a vindecat zeci de mii, vii acuma sa ne vinzi pe bani lucruri second-hand ?
    Ce urmas de crestin esti tu, cerand bani pentru medicamente ? Se vede ca habar n-ai despre Duhul Sfant , care odinioara a vorbit si prin gura lui Petru : " argint si aur n-am ! " ......dar chem NUMELE ISUS HRISTOS , deci, si EL te vindeca ! dar Lica propovaduieste pe MAMONA ! Cica , zice Lica , "Pentru ce sunt banii respectivi " ? Dumnezeu a mai promis ca nici un copil al Lui " nu-si va cersi painea ", si ne-a dat pilda cu Ilie, ajutand o vaduva , tot fara a apela la banii altora
    Apostolii au fost scosi din inchisoare de catre Ingerul Domnului, nu pe CAUTIUNEA platita de " sponsor " , prin mana unui pretins samaritean . Cine citeste, sa inteleaga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi blamati oamenii pentru orice facere de bine, indiferent sub ce forma, sunteti cu adevarat cea mai toxica si otravitoare secta dintre toate.

      - Vrei sa zici ca in familia ta sau in jurul tau nu sunt oamenii care folosesc medicamente.

      - Sau deja tu i-ai vindecat pe toti.


      Ștergere
    2. Ce abordare fanatica si extremista a lucrurilor!

      Hristos ne indeamna sa implinim cuvantul Lui,Ap.Pavel ne spune ca D-zeu ne-a pregatit mai dinainte faptele bune prin care sa si umblam,Corneliu din F.A cand a fost vizitat de inger i-a spus ca ,,Rugăciunile si milosteniile tale s-au suit înaintea lui Dumnezeu, si El Si -a adus aminte de ele. ""

      Voi branhamistii faceti milostenii?Cand ati dat de mancare ultima oara unui sarac?

      Va merge numele dar sunteti morti! Nu aveti viata lui Hristos in voi!

      Voi sunteti ca cei de care vorbeste Iacov:

      "" 14. Fraţii mei, ce-i foloseşte cuiva să spună că are credinţă, dacă n-are fapte? Poate oare credinţa aceasta să-l mîntuiască?
      15. Dacă un frate sau o soră sînt goi şi lipsiţi de hrana de toate zilele,
      16. şi unul dintre voi le zice: "Duceţi-vă în pace, încălziţi-vă şi săturaţi-vă!" fără să le dea cele trebuincioase trupului, la ce i-ar folosi? ""

      Ștergere
    3. Ma faci sa rad... Pai milosteniile daca sunt trimbitate, cu siguranta nu se va sui sus la Dumnezeu. Ce face stanga nu trebe sa stie dreapta. Daca ai fi fost un crestin matur nu ai fi pus acea intrebare

      Ștergere
    4. Daca ai fi citit biblia ai fi vazut ca milostenii lui Corneliu erau cunoscute de tot poporul! Dar normal ca mai usor este sa te incorzi pe aici in loc sa deschizi biblia si sa citesti!

      Hristos ne indeamna sa facem fapte bune"" ca ei (adica necredinciosii) sa vada faptele voastre bune si sa laude pe Tatal vostru care este in ceruri""!

      Asta nu inseamna a te lauda.Doar daca esti un frustrat ai perceptia asta!

      Ștergere
    5. Dar sa trambitezi de rau pe cineva care face bine e mai bine decat a face efectiv bine cuiva?

      - Nu am trambitat ca sa ma laud, dar ti-am raspuns practic.

      Frate vezi ca astept donatia pentru familia aia cu 8 copii sau alte cazuri. Abia am platit ieri restanta la cativa oamenii ai strazii de la adapost.

      - Nu ma dezamagi. Ai credinta? Ma bucur si te cred.

      - Au si altii? Astept sa ma contactati fratilor.
      A face bine este de la Dumnezeu. A face rau este de la diavolul si a vorbi de rau pe cei care fac bine este tot de la diavolul.

      - Iti asez o platforma unde o poti manifesta cu multa darnicie si bunatatea inimii.

      Am vorbit prea mult despre Dumnezeu, haideti sa facem ceva in mod practic.

      Ștergere
    6. Nam spus de tine ca teai laudat sau ai trambitat. Am raspuns doar la intrebarea lui anonim. El a spus ''cand a fost ultima oara cand am hranit saracii ?'' O intrebare stupida. A fost ca vamesul acela care sa batut in piept

      Ștergere
    7. Atunci imi cer scuze. Ceva mi-a scapat.

      - Intr-adevar e bine sa ne punem noi acea intrebare nu sa ne-o puna altcineva dar nu e o drama ca te-a intrebat. Poate e retoric pusa, nu o lua asa, te rog, cu referire ca Isus a hranit pe cei flamanzi si spiritual si fizic si ne-a poruncit sa facem la fel...DOamne ajuta-ne.


      Ștergere
  6. Ai scris cu litere groase ca " NU SUNT REVEKATIIKE LUI " si aici ai dreptate, toti adevaratii "branhamisti " au zis asa, fiindca , spre deosebire de tne, care spui ca este plagiator, ei stiu ca nu Branham le-a inventat, ci Ingerul Domnului le-a vorbit , si de aceea IL RESPECTA ,"

    RăspundețiȘtergere
  7. greseaka de tiprire . trebuia sa scrie Revelatiile

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnu ISUS sa aiba mila de tine cel care a scris aici contra mesajului, dar mai important tu nu ti dai seama caci defapt ai vorbit impotriva lui Domnu ISUS CACI EL ERA IN PROFETUL BRANHAM LA FEL CUM ERA SI IN CEILALTI PROFETI DIN VECHIME BRANHAM ESTE ULTIMUL PROFET ADEVERIT DE SCRIPTURA MALEAHI CAP 4 CU VERS 5,6 APOCALIPSA CAP 10 CU VERS 7 SI MULTE ALTE LOCURI.ISUS CRISTOS ESTE CALEA,ADEVARUL SI VIATA, EL ESTE DUMNEZEUL ADEVARAT SI VIATA VESNICA 1 IOAN CAP 5 CU VERS 20 EL ESTE INCEPUTUL SI SRAFSITUL, EL ESTE ALFA SI OMEGA, EL ESTE SINGURUL DOMN SI MANTUITOR, EL ESTE CUVANTUL EL ESTE TOTUL IN TOT,DAR NUMELE LUI ESTE ISUS CRISTOS,DUMNEZEU NU ESTE NUME SCRIPTURA SPUNE DUMNEZEU ESTE DUH. POCAITIVA, SI APOI BOTEZATIVA SFATUL MEU SI FIECARE DIN VOI SA FITI BOTEZATI IN NUMELE LUI ISUS CRISTOS APOI VETI PRIMI DARUL SFANTULUI DUH CUM ESTE SCRIS AMIN ALELUIA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. - Profetul Ilie este pentru Israel nu pentru neamuri. Poti citi aici despre Ilie: http://mesajul.blogspot.ro/2013/05/profetul-ilie-in-grafica-simpla.html
      - Nu mai umblati cu sperietori ca nu va mai tine dragii mei. "Pune-ti mana pe carte" vorba lui mama mea.

      Tot ce ai scris tu este opinia penticostalilor despre divinitatea suprema a lui Isus dupa anumite versete biblice, nu este descoperirea adusa de Branham care nu a fost profet ci doara avut, daca avut ceva, darul de vedenie si rugaciunea pt bolnavi. Atat.

      Ștergere
    2. Ce text haotic al ANONIMULUI branhamist(Ca tot veni vorba de ""pacatul"" de a fi anonim).Ei au voie dupa cate vad sa fie si anonimi si sa il monopolizeze pe Domnului Isus si alte promisiuni si adevaruri din Noul Testament...

      Nici o idee clara,nici un lucru care zideste....Doar aberatii,acuzatii,complicatii ale unor lucruri simple...

      Domnul Isus este Adevarul!

      Branham a mintit in multe feluri incepand de la ridicarea lui in Nor si pana la povestile fanteziste de la raul Ohio...deci nu are cum ca Domnul Isus sa fi fost in Branham...

      Poate alt Isus a fost cu Branham,care se imbraca ca si Isus,avea freza ca El si cand Branham la vazut a spus ca un inger la vizitat dimineata la 10 ...Acel Isus da....o imitatie palida dar care la incantat pe WMB:Avak Hagopian: A-H= Antihrist.

      Ștergere
    3. taceti si numai rataciti in caile voastre si mai duceti si pe altii in ratacire orbi care calauzesc pe alti orbi,daca intradevar ati cunoaste scripturile nu la-ti crede pe Branham profet doar profet fals asta se poate spune,eu am fost si am vazut ce oameni sant se cred ca sant mai presus ca noi se cred mireasa Domnului dar sant plini de ura pur si simplu au facut dintr-un om idol asa e adevarul ,numai au treba cu dragostea frateasca,cu rugaciunea,cu postul cu iubirea de oameni si multe altele le-au lasat deoparte ,inainte fratii se iubeau se strandeau la partasie mese de dragoste se ajutau nu cinta ca erau baptisti,penticostali cresti dupa evanghelie chiar se vizitau fratii de la o denominatiune la alta si erau bine primiti pentru ca vesteau Evanghelia mantuirii acum nu-i primesc pe frati ca le este frica ca le rastoaena doctrina omeneasca la brahamisti nici ei nu se inteleg intre ei si ei sant despartiti in mai multe grupe bineinteles ca sai despartit cu cearta astai rau chiar ei nu se iumesc asa zis (mireasa),pacat de ce-i naivi si sinceri care sant intre ei nu au nici o vina am vazut ca sant si batrani care nu au incotro pentru ca acolo sant copii lor vai si amar ce au ajuns aceasta grupare o ratacire din care nu mai pot sa iasa ,doar mila lui Dumnezeu daca se indura de cate unu sa-l scoata de acolo Domnul sa se indure si de sotul meu ca l-au intunecat cu invataturile lor, sper ca cei ce au iesit sa nu stea nepasatori ci sa se roage Domnului pentru poporul Lui sa vina la Adevar chiar daca adevarul este sa iesim afara din tabara iesim cand este hotarat de Domnul nu de noi sau de un om care pretinde ca este profet,.Mai sant frati care au descoperit in cuvant cititi meditatii de fratele Nicolae Moldoveanu si multi altii care au iesit din denominatiune dar nu au pretins ca sant profeti Domnul a avut si mai are barbati prin care sa fie vestit Cuvantul Lui pur Adevarat, asa ca nu va incredeti in oameni incredetiva in Domnul si El va lucra

      Ștergere
    4. vai de voi carturari si farisei fatarnici care L-ati facut pe Fiul slavei, drac….asa l-ati facut si pe profetul Domnului, drac ….Dupa cum Dumnezeu un i-a iertat pe cei ce s-au impotrivit lui Moise, si i-a pedepsit cu moartea…. nici in zilele noastre un va ierta pe cei ce se impotrivesc profetului Branham venit in duhul lui Ilie (maleahi 4 cu 5) ci ii va pedepsi cu moartea spirituala.

      Ștergere
    5. Ce imitatie palida a lui WMB esti...Pacat ca nu iti dai seama.Tu nu iti dai seama ce non-sensuri spui? Pai Branham a murit de 50 de ani. Inainte de a ne pedepsi pe noi fiindca cercetam afirmatiile lui Branham,la cercetat Dumnezeu fiindca ducea oamenii in ratacire cu invataturile lui pline de contradictii.

      Nu realizezi ca esti programat sa iti fie frica de Branham?Esti manipulat si infricat sa nu cercetezi nimic fiindca te va pedepsi D-zeu.Liderii vostrii au atins apogeul minciunii,manipularii si rautatii.Se folosesc de Biblie pentru a ataca si umilii alti frati pentru care a murit Hristos.Sunt plini de rautate si fiere amara.

      Au uitat ca suntem socotiti neprihaniti prin harul Sau.Si nu prin a accepta o invatatura sau alta.

      Nebunilor faceti zadarnic harul lui D-zeu pentru alti oameni si il limitati pe D-zeu la predicile lui Branham.Va puneti stapani pe Isus Hristos de parca voi l-ati inventat. Va sucit Branham mintile incat sa ajungeti sa rostiti doar judecati si critici.Altceva nu stiti.Nici macar sa cercetati lucrurile,asa cum ne cere Ap Pavel.

      ""Credeti ca de la voi a plecat Evanghelia sau pana la voi a ajuns?"" Intelegi sensul acestor cuvinte scrise de Pavel?

      Ștergere
    6. Apropo ai stiut ca WMB a blesfemiat? El a spus ca a fost ridicat in acel nor ca sa rupa pecetile.

      Dar ce scrie in Biblie?Ca doar Mielul a fost gasit vrednic sa rupa pecetile!. Apoc.5

      WB blasfemiaza punandu-se in locul lui Cristos in cartea Apocalipsa. Am sa-l citez:

      “…in timpul acela am vazut sapte ingeri intr-o forma de piramida care au venit repede in jos si m-au luat. Si am fost adus in partea de est sa rup cele sapte peceti/sigilii ale lui Dumnezeu (Comisioned by seven mighty angels, 1963).

      Cine este vredic sa rupa cele sapte peceti din cartea Apocalipsa? Blasfemiatorul WB? Nu! Doar Hristos!

      “Apoi am văzut în mîna dreaptă a Celui ce şedea pe scaunul de domnie o carte, scrisă pe dinlăuntru şi pe dinafară, pecetluită cu şapte peceţi. Şi am văzut un înger puternic, care striga cu glas tare: ,,Cine este vrednic să deschidă cartea şi să -i rupă peceţile?“ Şi nu se găsea nimeni nici în cer, nici pe pămînt, nici supt pămînt, care să poată deschide cartea, nici să se uite în ea. Şi am plîns mult, pentrucă nimeni nu fusese găsit vrednic să deschidă cartea şi să se uite în ea.Şi unul din bătrîni mi -a zis: ,,Nu plînge: Iată că Leul din seminţia lui Iuda, Rădăcina lui David, a biruit ca să deschidă cartea, şi cele şapte peceţi ale ei”. (Apocalipsa 5:1-5)

      __________________________________________________________________________

      Ati stiut asta?Presupun ca nu,fiindca pastorasul tau si ceilalti din jurul lui nu va spun aceste lucruri.Ei sunt orbi care conduc pe alti orbi.

      Ștergere
    7. Branhamisti rataciti aduc vesnicele lor amenintari in loc de argumente biblice.

      Ca si cum mantuirea este prin Branham si nu prin Domnul Isus.

      De aceea devin ei treptat tot mai toxici si anticristi, caci submineaza lucrarea lui Cristos pentru oameni si o anuleaza daca acestia nu cred in mesajul lui Branham.

      Asa vorbesc ei cu noi ca si cum au arestat Biblia cu promisiunile ei pentru omenire si le-au limitat numai pentru Branham si acolitii lui iar lucrarea de la Calvar si planul lui Dumnezeu cu omenirea le-au aruncat si intemnitat in inchisorile mintii lor reduse si bolnave.

      Observati ca ei nu vestesc Cuvantul lui Dumnezeu? Ca nu vestesc Evanghelia si ca nu cred in ea?
      La ei tot ce conteaza e sa fie nascuti din minciuna ca profetul Branham este Ilie. Samanta falsa a discordiei.
      Mantuirea prin Domnul Isus Cristos unde mai este la ei ?
      Nicaieri.

      Ștergere
    8. Lipsit de respect fata de altii Branham a predicat mesajul "Respect"-ul fata de profet, si ne-a invatat sa nu respectam pe altii, daca nu il urmeaza pe el, dar sa il respectam pe el.

      A amenintat si a adus pe tapet toate exemplele negative si grave, dramatice din VT in care profetul era un fel de Dumnezeu si nimeni nu are dreptul sa ii spuna lui nimic caci o incurca, si ca numai Dumnezeu ii poate spune lui ceva. Ce aroganta.

      Desi aceasta afirmatie pare buna, ea arata de fapt razvratire fata de Dumnezeu, caci Dumnezeu ne-a dat pe unii altora ca madulare si in supunere unii fata de altii trebuie sa slujim unii altora si sa lasam pe altii sa ne slujeasca noua.

      Nu sa ne manipuleze sau sa ne controleze cu amenintari, ci sa ne slujeasca de pe pozitia de frati si slujitori ai Domnului cu adevarul Bibliei.

      Ștergere
    9. Despre Apoc 5 Branham zice ca Ioan nu a plans pentru ca nu a gasit pe nimeni vrednic -desi asa scrie- ci ar fi plans de fericire.

      Si-a permis Branham sa adauge acolo unde Dumnezeu a zis SA NU ADAUGI.

      Tot la Apocalipsa a facut o gafa imensa. A adauga din nou. Dar nu o idee aiurea ca in acest caz ci ceva mai grav: S-A ADAUGAT PE SINE IN CARTEA APOCALIPSEI CARE ADAUGA UN BLESTEM PE CINE FACE ASTA.

      In Cele 7 Epoci el spune: "Si Duhul si profetul si Mireasa zic : Vino"

      In Biblie spune: Si Duhul si Mireasa zic: Vino"

      S-A BAGAT PE SINE IN CARTE FOLOSIND MINCIUNA SI DARUL LUI DE VEDENIE SI VINDECARE.

      A pervertit Cuvantul lui Dumnezeu incepand cu Ilie si Fiul Omului si terminand cu Apocalipsa. A limitat Cuvantul lui Dumnezeu la intelegerea lui de om bolnav de nevrotism si fara educatie si fara o intelegere simpla si clara a scripturilor.

      Atata de haotic era incat acest om a spus ca el crede in trinitate si o explica si apoi spune ca este de la diavolul.

      Si toate acestea le spune cu aceeasi seninatate sau urlete. Si adunarea lui de oi fara minte spune "Amin" si la una si ala alta.

      Ei spun "amin" si cand Branham zice ca mai e o saptamana si cand zice ca nu mai e o saptamana pentru Israel.

      Ei zic "Amin" si cand el spune ca nimeni nu are dreptul sa judece si sa critice pe altii fie ei cei mai mari pacatosi, si ei zic "Amin" si cand le zice la femei catele si scroafe si galeti de gunoi.

      Ingerul orb laodicean si urmasii lui orbi ca si el. Unde ajunge un orb condus de alt orb conform cu spusele Domnului? In groapa.

      Ei sunt "Mireasa" haosului nascuta din profetul haosului.

      Tie si mila de ei cand vezi cata prostie si orbire duc in spate... si inca tot ei comenteaza.

      Ștergere
    10. De aia la lovit Dumnezeu pe prorocul fals.

      Ștergere
  9. Dialog intre doi caini de paza batrani ,pensionari ai unei biserici branhamiste :
    “-cand ai muscat ultima data pe cineva ?”
    ” -nu -mi mai amintesc …..acum traiesc doar din re-muscari !”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei nu au nici o remuscare.Jignesc pe cei din propria lor adunare si nu numai, cu Biblia pe masa, apoi blasfemiaza spunand: ""Azi Domnul a vorbit in adunare.""

      Ștergere
    2. Vioreleee e tare de tot :))). E bine ca in momentele acestea de maxima tensiune sa nu ne pierdem simtul umorului.

      Ștergere
  10. TREZITIVA DIN MINCIUNA , IN CARE ERAM SI EU ODATA
    FOTO CARE FAC MAI MULT DECAT 1000 DE CUVINTE

    http://pho.to/5Tsh3

    O sa mai public in curand cateva sute

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai se confirma ce am scris intr-un alt coment.El a fost chemat sa vindece oamenii.Sa le aduca un dar de vindecare din partea Domnului.Se numeste""vindecarea prin credinta"". Ca oamenii sa de-a slava lui D-zeu. Este simplu.

      WMB nu a fost calificat sa aduca invataturi.Ingerul nu ia dat alte indicatii ci doar cele referitoare la vindecare.Nu ia spus ca daca ii face pe oameni sa ii creada invataturile....ci daca ii face pe oameni sa CREADA adica sa se ridice la un nivel unde se poate produce vindecarea fizica.

      Este ca si cum sunt calificat inginer dar incep as fac pe chirurgul. Din cauza unei supraaprecieri din partea oamenilor sa incep as ma bag si in altceva unde nu sunt calificat...ca doar oamenii cred in mine,nu?

      Si a lasat in urma un haos,babilon,nimic clar...ce este clar este doar separatismul,spiritul sectar de turma ,abolirea ratiunii si discernamantului natural ...etc.

      Ștergere
    2. Mai sunt unele unde este in pantaloni scurti,cu bustul gol ...sa vada adeptii lui ca sunt mai sfinti ca papa.Si aici tatucul suprem este Branhamel .

      Ca doar Biblia nu trateaza pantalonii scurti sau alte tampenii.Mai ales ca in biserica primara au intrat si greci,romani nu doar iudei.Si oare de ce Pavel nu le spune nimic cu privire la imbracaminte?

      Ștergere
  11. Frate, nu stiu daca e ok sa iti spun pe nume aici, e minunat ce faci. Mersi de email si de marturia ta scurta. Ma bucur ca am fost util si tie.
    Slava Domnului pentru tot.
    Branhamismul intradevar se prabuseste si Dumnezeu sustine asta. Zi de zi vad.

    Shalom si spor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Oare este normal sa va certati asa? daca esti un crestin adevarat paraseste aceasta cearta... dute in camera si roagate pt cel cu care te contrazici.... binecuvanteazal in inima ta! si cerei lui Isus sai deschida inima sa poata primi Cuvantul lui Dumnezeu! Domnuul sa va binecuvanteze pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca mie imi zici...ma rog mult, am initiat chiar si o retea de oameni care fac asta pentru cei care noi credem ca sunt orbiti de branhamism.
      dar o dialog, foe el chiar mai dur uneori, daca nu jigneste, nu ataca persoana si nu defaimeaza e bine venit. doar nu suntem de paie. suntem pietre vii.

      Ștergere
  13. Mda...imi ""place"" atentionarea din dreapta:

    Anunt!

    Pe situl bisericii noastre nu se va publica niciun comentariu anonim. Cine doreşte să facă un comentariu, şi să i se publice, va trebui să-şi scrie numele, adresa de e-mail şi un număr de telefon pentru a putea fi contactat, dacă doreşte să primească răspuns la unele nelămuriri.""


    Ca sa terorizati pe altii prin mesaje care nu sunt de acord cu voi si cu prostiile voastre visate de raposatul Branham? :))

    In rest ce pot sa spun...multa mandrie,ingamfare ca voi ati fi cineva de parca Cuvantul a plecat de la voi sau pana la voi a ajuns...""Fara pocainta nimeni nu va vedea pe Domnul"".Adevar spus de Pavel nu de nevroticul si mincinosul de branham.

    RăspundețiȘtergere
  14. Analfabetismul nu il condamnati?Sau obligatia purtarii fustelor in orice anotimp chiar daca nu scrie in Biblie asa ceva? Sau obligatia femeilor de a purta parul lung chiar daca Biblia nu cere asa ceva in mod obligatoriu ci doar facultativ?

    Bine ca doar postul excesiv in condamnati.Ceea ce nu se mai practica defapt ci doar de cativa calugari pierduti prin manastiri,grote si scorburi...

    RăspundețiȘtergere
  15. D-zeu sa va binecuvinteze pe toti care ati demascat minciuna numita "Mesajul Orei" cultul si secta branhamista.

    RăspundețiȘtergere
  16. VOI CARE SINTETI IMPOTRIVA INVATATURII LUI BRANHAM SA RASPUNDETI LA CE VA INTREB EU ,,,DE CE SANT 30 DE LINII LA PENTICOSTALI SI VREO 60 LA BAPTISTI DACA BIBLIA SPUNE O SINGURA CREDINTA RASPUNDETI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce conteaza asta? Nu are nici o legatura cu minciunile lui Branham!
      Baptisti si altii au dreptul sa isi creeze si biserici libere independente fara cult. E fara sens intrebarea ta.Baptistii nu pretind ca au "restituirea tuturor lucrurilor" ca voi. De ce la mesaj sunt peste 40 de linii asta ar trebui sa te intrebi daca pretindeti ca voi aveti singurul adevar si mesajul este corect?Hai raspunde si tu.

      Ștergere
    2. Da chiar.Daca aveti adevarul restituit de ce sunt atatea linii in branhamism? Si de ce exista si linia lui Ewald Frank daca Branham a spus ca prin el au fost reasezate toate lucrurile? Tot ce are legatura cu asa zisul mesaj este foarte incalcit si haotic.Este defapt un haos lasat de Branham in urma lui.

      Unde este adevarul in toate aceste linii? Nu este totusi un singur adevar si aceste este Isus?

      Ștergere
    3. Femeile care se tund, se vopsesc sau poartă pantaloni nu au voie în Catedrala Mîntuirii Neamului!"

      Asemanarile dintre ortodocsi si branhamisti!!!
      http://prisacariu.ro/2015/07/10/femeile-care-se-tund-se-vopsesc-sau-poarta-pantaloni-nu-au-voie-in-catedrala-mintuirii-neamului/

      Ștergere
  17. BRANHAM CA SI PAVEL SANT PE ACEASI INVATATURA APOSTOLICA ,,,PAVEL A SPUS CA DUPA PLECAREA MEA SE VOR STRECURA LUPI IN ADUNARE CA SA SFISIE TURMA DAR CRESTINUL VERITABIL NARE DE CE SE TEME,,,, SI BRANHAM A SPUS LA FEL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Branham si Pavel sunt total opusi! Branham a fost un impostor si un mincinos.
      Da asa e crestinul veritabil nu are sa se teama de Branham si amenintarile lui. Lupul cel mareeste prorocul fals Branham care a stricat Cuvantul lui D-zeu.
      Dovezi ca Branham este un fals si mincinos!!!!
      https://exmesajulorei.wordpress.com/2015/01/30/filoane-de-aur/

      https://exmesajulorei.wordpress.com/2015/01/18/este-cu-neputinta-ca-dumnezeu-sa-minta/

      https://exmesajulorei.wordpress.com/2014/10/25/atentionare-pentru-predicatorii-mesajului/

      Branham a furat ce a putut de la penti si de la teologi.

      Ștergere
    2. Nu are rost sa mai spun nimic.

      Ștergere
  18. EU AM CITIT PREDICILE LUI BRANHAM DE 3 ORI SI BIBLIA DE 10 ORI SI NAM VAZUT NICI O MINCIUNA IN PREDICI ,,,VOI CARE BLAMATI UN SLUJITOR PROFET DE A LUI DUMNEZEU INTR O ZI VETI CULEGE CE ATI SEMANAT,,, DUMNEZEU SA AIBA MILA DE VOI,,,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pavel a predicat Epoci? Peceti? Samanta Sarpelui? Profetul Ilie la neamuri? Ca barbatul poate divorta daca sotia lui se tunde?
      Ca diaconul este politistul adunarii?

      MINCIUNILE LUI BRANHAM LE CREZI TU?!
      Esti mincinos ca Branham si tu nu te supara..

      Verifica mesajul cu Biblia nu citi Biblia prin mesaj ca de aia nu vezi diferenta.

      Citeste aici diferentele:
      https://exmesajulorei.wordpress.com/2015/01/18/este-cu-neputinta-ca-dumnezeu-sa-minta/

      http://mesajul.blogspot.ro/2014/01/25-de-intrebari-pentru-cei-ce-urmeaza.html

      Ștergere
    2. Greseala noastra majora a fost ca am citit Biblia prin prisma mesajului si parea foarte interesanta si relevanta dar noi NICIODATA nu am citit mesajul prin prisma Bibliei in mod serios.

      AICI NE-AM PACALIT CU TOTII.

      Trebuia sa citim mesajul avand in minte Biblia si asa descopeream eroarea, si nicidecum sa citim Biblia avand mesajul in minte si sa o credem in felul in care Branham o spune.

      Ștergere
  19. PAVEL A MAI SPUS CA DUPA EVANGHELIA MEA DUMNEZEU VA JUDECA LUMEA

    RăspundețiȘtergere
  20. IAR VOI CARE STITI SA BAJOCORITI CE FEL DE ROADE AVETI ,,,VOI NU CUNOASTETI SCRIPTURILE DE ACEEA BAJOCORITI ,,

    RăspundețiȘtergere
  21. Numele meu este Allyson sunt din Texas, SUA. Dau această mărturie că cineva acolo ar putea avea o problemă similară soțul meu nu crede că poligamia este greșit. El a fost văzut o altă fată timp de aproximativ patru luni. I-am spus că el are nevoie să se oprească, dar el spune că este îndrăgostit de ea. Ei au discutat despre a fi împreună "pentru totdeauna" și în cele din urmă o mișcare cu noi. Soțul meu încă mă iubește. El regretă intra in aceasta, în primul rând, dar nu este dispus să rupă doar cu ea. El spune că, dacă doresc acest lucru despart, atunci ți se va neînțelegere și el nu va continua o altă relație chiar cu mine. Așa că am făcut niște cercetări pe internet și, de asemenea, să caute ajutor și am dat peste o mărturie făcută de o doamnă numită Ibolo și am contactat aceeași rolă vraja care a ajutat (îngerii solution@gmail.com) și mi-a spus tot ce am ar trebui să facă și după ce am făcut tot ce mi-a asigurat că i se va lua ajutorul meu în 3 zile .. surprinzător soțul meu a venit acasă și a acceptat să despărțire cu ea, și el într-adevăr a făcut totul a fost o surpriză pentru mine după ce tot el a venit la ma îngenuncheat și implorându-mă să-l ierte că niciodată nu a știut ce a venit la el care a făcut să se gândească de a iubi cealalta amanta. Toate datorită Dr Ogbe Mă rog ca Dumnezeu va continua să le utilizați pentru a ajuta oamenii care au nevoie de ajutorul tau. Prieteni nu mor în silențios, deoarece cineva ca Dr Ogbe are o soluție pentru toate problemele tale .. Acum am trai fericit cu familia mea. Dacă aveți de gând prin viață grea și ai nevoie de ajutor în probleme cum ar fi:

    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi
    (2), dacă aveți întotdeauna coșmaruri.
    (3) Vrei sa fie promovat în birou.
    (4) Dacă doriți un copil.
    (5) de îngrijire pe bază de plante
    (6) pe care doriți să fie bogat.
    (7) pe care doriți pentru a lega dvs. soț / soție să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) Să se respecta cu cuvintele tale și de a face dorința ta
    (10) Cazul rezolva E.T.C

    Contactați-l din nou, prin intermediul (theangelsofsolution@gmail.com) ..

    RăspundețiȘtergere
  22. Si timpul meu nu este gratuit sa stau sa citesc prostiile scrise de tine in cartea aceea.

    RăspundețiȘtergere
  23. cel care a publicat astfel de lucruri pe site impotriva mesajului profetic sa nu uite un lucru.,,,ca a hulit impotriva duhului sfant pt sezonul si vremea lui si sunt ca si mortii ,voii sunteti ingerii deazuti care au devenit demonii din fii lui dumnezeu iar acei demoni sau duhuri vin se incarneaza si trimit in inchisoare aceia sunteti voii cae huliti mesaj profetic....sa va fie rusine ca va ti ridicat impotriva marelui dumnezeu venint prin profet cu un mesaj scurt clar si rapid...a si inca ceva eu sunt tunetist daca asta te doare mai tare si branhamist si sub o slujba incincita care vede unde locuieste ingerul si unde sa mutat...el ica e pe pamant ingeru din 63 nuu uita esti ca si judecat deja pt ceea ce hulesti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ești doar un mincinos și folosești frica și minciuna sa manipulezi oamenii. branham a fost dovedit de realitate în de Cuvânt ca este un fals și mincinos.

      Ștergere
    2. Tunetist trombonist,tot ce spui nu are nici o legatura cu Biblia ci cu paranoia in care te complaci. Noi suntem chemati sa privim la Fiul Sau si ascultam de Cuvantul Lui. Nu sa ascultam de oameni care sau autointitulat profeti si vizionari dar care au gafat in profetiile si viziunile lor,si care au preluat diferite teorii teologice apoi a mintit audienta ca sunt descoperirile lui proprii. Asa cum este si cu minciuna ca ingerul este pe Pamant din 1963. Voi cu Branham defapt fugiti doar dupa lucruri senzationale ,fiindca aveti interiorul gol . Trebuie sa vi-l umpleti cu ceva,si il umpleti cu ""taine,descoperiri,mistere"" si cu ideea falsa ca aceste lucruri sunt descoperite doar pentru voi. Povestile astea au fost frumoase in anii 90 ,cand nu exista internetul si alte surse ca sa vedem de unde isi tragea Branham ideile. Dar cand a venit adevarul si am vazut sursa ideilor lui Branham,ce rost mai are sa ne mintim pe noi insine?

      Ștergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Branhan a fost un vrăjitor. A umblat numai cu vrăjeli, iar fiul său a moștenit înclinația spre minciună si vrăjeală de la taică-său .

      Ștergere
    2. A fost si Branham vrajitor, dar "Vara Richard" asta si mai devreme "Anders Maria" sunt niste vrajitoare tromboniste ce ar trebui blocate pentru ca ummple blogul de span. Dar probabil ca au si ele - ca si Branham - personalitate multipla, si isi vor schimba mereu pseudonumele :(

      Ștergere
    3. Dacă domnul Lică nu mai întră pe blog să facă puțină curățenie...

      In altă ordine de idei, ce părere ai de schimbarea lui Ewald Frank de la București, când spune ca frații si surorile să citească si să asculte predicile lui Branham, fiindcă in ele găsesc tot ce este necesar pt intampinarea Domnului?

      Ștergere
    4. Pai nu stiu daca e o schimbare, ma gandesc ca din cand in cand a mai spus asta. Oricum, pe de alta parte o intoarce, cand vine vorba de anumite doctrine, stie sa il corecteze pe Branham, spunand ba ca totul trebuie verificat cu Scriptura, ba ca Branham nu a vrut sa zica asta, ci cealalta, etc. Si oricum, adeptii lui Frank sunt deja intr-atat de "programati" sa il asculte orbeste, ei oricum nu mai gandesc cu propriul cap, ci repeta doar lozincile lui Frank...

      Ștergere
    5. Da da... Clasica spălare a creierului. Mulțumesc de răspuns.Dar ei cred cu adevărat ce predică acest teolog, cand spune că trăim ultima chemare, inaintea sfârșitului timpului? Adică totuși, câtă minte trebuie să ai să crezi că in curând se va termina/sfârși timpul?

      Ștergere
    6. Chiar daca au capacitatea de a judeca, totusi le cam lipseste "mintea", precum ai spus. Si eu am crezut vreo 25 de ani ca in curand se va sfarsi timpul, si inca as mai crede si astazi, daca nu s-ar fi intamplat sa ies afara din "sistem". Acesta insa are putere mare si modalitati multiple de a-i tine pe oameni inchisi foarte mult timp. Ferice de cine scapa din ghiarele acestui sistem de manipulare, constrangere si spalare a creierelor!

      Ștergere
    7. Mesajul este fals26 iulie 2019 la 09:49

      Abia am reusit sa ma conectez din nou la cont. Nici cu cod de verificare, nici sms, verificare email, nimic nu functiona...abia acum am reusit. Se mai intampla.

      Oricum salvez ocazional tot blogul pe calculator dar mi-l trimit si pe email ca sa fie o rezerva, asa in plus.

      Vara frumoasa si concedii placute tuturor!

      Ștergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.